Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

einde raad door starforce protection

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste

door het installeren van computer spelletje op onze laptop heeft de zoon onbewust deze star force ook geinstalleerd.nu is ons probleem dat ik deze niet weg krijg. daar mijn kennis van laptop en pc zeer beperkt is ben ik op zoek naar goeie en bruikbare raad om dit vervelend item weg te krijgen.

kan iemand mij gedetailleerd zeggen wat ik kan doen om dit probleem op te lossen.

Email-adres verwijderd, dat is op een forum niet zo handig. :)

alvast bedankt voor reacties

[ Voor 19% gewijzigd door pasta op 03-08-2009 11:11 ]

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

Via google zoeken op:
starforce removal en je bent klaar.

Niet zo moeilijk toch?

En wat is er zo vervelend aan? Het zorgt er alleen maar voor dat dat spel legaal speelbaar is, niks mis mee zou ik zeggen....

[ Voor 43% gewijzigd door RZor op 03-08-2009 10:52 ]

Gruwelijk gejatte Icoon!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:43

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Xbox Live ID:Notna8310

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Starforce is nodig om het spel te draaien. Het is om te voorkomen dat je een illegale versie van het spel gebruikt. Zie ook dit topic en de website van Starforce. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Creesch

bla bla!

Beste wim, allereerst is het denk ik niet de bedoeling dat mensen je gaan mailen. Dit zou het nut van een forum een beetje verslaan.

Ten tweede
Starforce protection verwijderen

http://www.google.nl/sear...ce&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t

gevonden na even zoeken en googlen, hopelijk kom je daar een stuk verder mee! :)

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

w194554,

Hier op het forum behandelen we gewoon vraag/antwoord topics op het forum zelf. Emailen is nergens voor nodig in zo'n geval, het kan allemaal hier staan. Zo heeft een ander die dit topic vindt ook er nog wat aan. Daarnaast heb je nogal grote kans op spam-harvesters als je je email-adres zo in plain-text neerdumpt op het forum, uit bescherming heb ik het dan ook maar uit je topicstart verwijderd. :)

Verder, we verwachten op GoT wel enige inzet van onze gebruikers. [google=starforce verwijderen] geeft mij al bij de eerste hit deze tutorial die stap voor stap aangeeft wat je moet doen om Starforce te verwijderen. De 2e link, wijst me door naar dit forum, om precies te zijn Starforce protection verwijderen; waarin o.a. deze link wordt gegeven naar een removal-tool. Dit had je toch zelf ook wel kunnen vinden, waar had je zelf al gezocht of wat had je al geprobeerd? Zie ook Het algemeen beleid

Signature

Pagina: 1