[Xbox360/PS3] Marvel VS Capcom 2

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Marvel VS Capcom 2

Deze keer is er een nieuwe release van een klassieke vechtgame, met 56 characters is er genoeg keus, iedereen herkent vast wel bekende zoals bv, ryu, spidermen, the hulk, megaman en nog vele andere.

Screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2009/208/959864_20090728_790screen002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2009/200/959864_20090720_790screen003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2009/179/959864_20090630_790screen002.jpg

Dit is geen nieuwe versie behalve dan dat er nu online multiplayer bijzit zodat je lekker thuis vanaf je bank een potje kan spelen.

Hij is dus uit voor de xbox360 voor 1200 Microsoft Points en is vanaf 13 augustus te downloaden is vanaf het Playstation Network voor 14,99 EUR.

Natuurlijk is spelen tegen een bekende leuker, daarom vind je hieronder een lijst.
Heb jij het spel ook? Laat je gamertag weten en ik zal je toevoegen aan de lijst,
zodat we makkelijker tegen elkaar kunnen spelen.

[XBOX360]
Vorenii

[PS3]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-04-2024
"IS MAHVEL, BAYBEE"

Erg tof spel, na tien jaar nog steeds, ik ben zeker van plan om hem te downloaden als hij uitkomt voor PSN. Moet wel een manier vinden waarop, ik heb namelijk nog nooit iets gekocht van PSN en ik heb ook geen creditcard lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Aryawn schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 16:30:
Erg tof spel, na tien jaar nog steeds, ik ben zeker van plan om hem te downloaden als hij uitkomt voor PSN. Moet wel een manier vinden waarop, ik heb namelijk nog nooit iets gekocht van PSN en ik heb ook geen creditcard lol.
Ace in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Dee...". Dus als je nog een paar maanden geduld hebt, kun je 'm via die kaartjes kopen :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Spel is echt vet, online is het wel pittig.
De player lobby's zijn best vet, daar ga je dus 1op1 en de rest kijkt / praat verder terwijl de winnaar blijft staan.
Erg leuk om beetje te trash-talken tegen de rest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
PromoX schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 17:37:

Ace in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Dee...". Dus als je nog een paar maanden geduld hebt, kun je 'm via die kaartjes kopen :).
Mijn handen jeuken al, maar twee maanden is gelukkig niet zo lang.
Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 17:46:
Spel is echt vet, online is het wel pittig.
De player lobby's zijn best vet, daar ga je dus 1op1 en de rest kijkt / praat verder terwijl de winnaar blijft staan.
Erg leuk om beetje te trash-talken tegen de rest :+
MvC2 gebruikt toch dezelfde netcode als Street Fighter 2: HD Remix? Lobby's voor meerdere personen is wat SF4 mist. Ben blij dat ze hier wel in zitten.

Ik heb MvC2 een aantal keren op de Dreamcast gespeeld en ik vond het echt vet. Ik was er niet goed in, maar het is wel een van de vermakelijkste 2D vechtspellen ooit. Ik heb in de afgelopen jaren wel veel filmpjes van toernooien bekeken en daar best veel van geleerd. Kan niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad het is dezelfde netcode als Street Fighter 2: HD Remix, dus dat zit wel goed. :)
Ik had dit spel nog nooit eerder gedaan, had laatst de trial gedownload.
De trial beviel me zo goed dat ik hem maar gelijk gekocht heb. :+
Nu ben ik veel aan het spelen om beetje te oefenen om iets beter te worden.
Was laatste tijd veelte veel bezig met SFIV, had er zelfs een TE arcade stick voor gekocht :P
Geen probleem want ik gebruik hem gewoon bij dit spel, is dat trouwens een aanrader?
Ik heb wel de layout iets aangepast zodat hij de 6 knoppen gebruikt.
Of speelt controller makkelijker?Zou wel graag die stick willen gebruiken, zonde om alleen met SFIV te gebruiken.
Maar of ik nu met controller of arcade stick speel, ik heb pas 1 game gewonnen :'(
(En volgens mij was dat ook nog een disconnect van me tegenstander. 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
Ik had de demo ook gedownload. Vond het alleen jammer dat je het alleen met z'n tweeën kon spelen (niemand in mijn directe omgeving is geïnteresseerd in MvC2 :P)

Een TE stick is een investering en is geschikt voor alle vechtspellen, dus het zou zonde zijn om hem niet te gebruiken. Maar uiteindelijk moet je voor jezelf beslissen wat je prettiger vindt.

Ik heb zelf hier in het buitenland gisteren ook een stick gekocht (Hori Real Arcade Pro 3) voor Street Fighter IV en binnenkort dus ook Marvel. Kan hem echter pas over twee weken gebruiken lol.

Hier is trouwens een handige guide:
http://shoryuken.com/wiki/index.php/Marvel_vs_Capcom_2

Overzicht van teams die makkelijk te gebruiken zijn voor beginners:
http://shoryuken.com/wiki..._vs_Capcom_2#Strong_Teams

"Team Scrub" schijnt een hele goede te zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Aryawn op 04-08-2009 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:33

On_E

Housemusic

56 chars, maar online kom je er misschien 5-6 tegen helaas.

Wel tof om tegen vrienden op de bank te spelen, lekker chaotisch allemaal. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hetzelfde probleem dat niemand in mijn directe omgeving dit wil spelen met/tegen mij.
Beetje jammer eigenlijk, zo moet ik steeds online tegen gasten die me zwaar afmaken :/
Gisteren nog wel eventjes op 3 spelers lobby met voice chat gezocht en beetje gaan spelen met 2 Amerikanen.
Erg gezellig, ze hebben me ook nog het een en ander geleerd. En ik heb zelfs 2 potjes gewonnen! :+
Natuurlijk ook veel verloren, maar daar gaat het niet om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van het weekend gekocht/gedownload voor de ps3.

Echt een topspel. Ziet er prima uit. Ik verheug me op het officiele 3e deel. Dat belooft wat.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Hij blijft vet he? Dit weekend ook maar weer eens opgestart na de hype voor deel 3.

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel echt epileptische toestanden met deze game. Die ultra's en die speciale combo's verlichten mn hele huis haha. Ik zet altijd extra licht aan als ik dit speel anders trek je die sprites gewoon niet. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zooo beetje laat maar kwam deze titel gisteren tegen op Xbox marketplace toen ik een beetje naar content aan het jagen was en heb hem gelijk aangeschaft,nog mensen die actief spelen?

beetje druk op het moment met het proberen van characters om te zien welke nou het beste bij mij passen en natuurlijk alle special moves nog even ontdekken,had er wel al van gehoord maar nooit echt gespeeld maar wat een heerlijke fighter zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2011 @ 10:14:
Zooo beetje laat maar kwam deze titel gisteren tegen op Xbox marketplace toen ik een beetje naar content aan het jagen was en heb hem gelijk aangeschaft,nog mensen die actief spelen?

beetje druk op het moment met het proberen van characters om te zien welke nou het beste bij mij passen en natuurlijk alle special moves nog even ontdekken,had er wel al van gehoord maar nooit echt gespeeld maar wat een heerlijke fighter zeg!
dan raad ik je Ulitmate marvel vs capcom 3 ook aan die komt november uit ;).
Pagina: 1