Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

DVD Brander of DVD-speler in zelfbouw-computer plaatsen?

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik ben aan het nadenken of het hebben van een DVD-ROM-speler noodzakelijk is. Kan de DVD-brander dat niet overnemen?

Hebben jullie suggesties welke DVD-ROM-branders (en spelers) goede kwaliteit hebben voor redelijke prijs?
Ik heb het volgende gevonden de Samsung SH-S223F als brander, maar de reviews zijn best negatief. :'(

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-11 22:22
Ik heb diezelfde samsung, loopt als een zonnetje!

Een brander is idd ook een speler, dus tenzij je heel veel DVD's gaat kopiëren lekker bij 1 speler houden.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:15
Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 22:38:
Ik ben aan het nadenken of het hebben van een DVD-ROM-speler noodzakelijk is. Kan de DVD-brander dat niet overnemen?
Een DVD-brander kun je inderdaad prima gebruiken om DVD's mee af te spelen. :)
Hebben jullie suggesties welke DVD-ROM-branders (en spelers) goede kwaliteit hebben voor redelijke prijs?
DVD-ROM-branders bestaan niet (je kunt een DVD-ROM immers niet branden). Verder kun je denk ik genoeg DVD+/-RW branders vinden in de Pricewatch? :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:46

Twazerty

AVCHDCoder developer

Zelfs als je veel kopieerd is 1 brander genoeg. Eerst lezen dan schrijven. Heb je helemaal geen 2 drives voor nodig. En wat kost een brander tegenwoordig. Juist ja bijna niks meer ;) Ik zou dus voor een brander gaan. (LG of Pioneer)

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Een brander kan logischerwijs ook zaken afspelen.
Welke brander je moet kopen is iets dat prima zelf uit te zoeken is door reviews te lezen en te kijken naar zaken die jij belangrijk vind. Dit topic gaat in elk geval op slot wegens ggebrek aan inzet.

Dit topic is gesloten.