Toon posts:

LG 32LC2R overleden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kom ik net terug van een 10uur lange vakantierit, ga je lekker voor de tv zitten, kapt ie er na een half uur ineens mee! Ik heb voor vertrek de stekkers eruit gehaald, dus bliksem of iets kan het niet zijn.

Hij start de eerste keer gewoon normaal op, bij het aanzetten de KLIK en na een paar tellen beeld. Na een half uur begon ineens de tv een paar keer te 'klikken' zoals hij doet bij het aanzetten en viel het beeld en geluid weg. ook knipperde het LEDje. Had wel gewoon backlight. Uit en aan met de AB maakte niet uit, alleen stekker eruit/erin werkte. Na een aantal keren (werd steeds eerder) heb ik het op de analoge tuner geprobeert, maar ook hier dezelfde problemen.
En nu is het helemaal afgelopen, geen beeld geluid en ook geen backlight. Status LED wordt wel gewoon rustig als in operationeel, maar de KLIK komt niet meer.

Is dit einde TV of klinken deze dingen bekent bij mensen hier?

>EDIT>
Heb nu ineens weer beeld en geluid. na herhaaldelijk aan en uit zetten met de AB was er ineens weer de KLIK en hij werkt nu weer als toen het probleem begon. Hij valt dus om de zoveel tijd uit met een hoop 'klikjes''

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2009 21:08 ]