Ik ben bezig met een webserver, gameserver en dns server nu wil ik een domein hebben waarop ik alles kan zetten zegmaar dus bijv www.domein.nl daar komt dan de webserver op en op game.domein.com de gameserver en als ik nog meer gameservers heb op game2.domein.com (hopelijk een beetje goed uitgelegd).
Nu wil ik weten hoe ga ik dit instellen en kan ik niet beter die dns server weghalen en alleen 1 domein kopen en zoja hoe moet ik dat dan instellen.
P.S wij gaan misschien overstappen naar een andere internet aanbieder maar wordt ons Ip dan ook verandert zoja is de link naar het domein dan nog te veranderen.
Nu wil ik weten hoe ga ik dit instellen en kan ik niet beter die dns server weghalen en alleen 1 domein kopen en zoja hoe moet ik dat dan instellen.
P.S wij gaan misschien overstappen naar een andere internet aanbieder maar wordt ons Ip dan ook verandert zoja is de link naar het domein dan nog te veranderen.
[ Voor 18% gewijzigd door een moderator op 03-08-2009 15:14 . Reden: Groeten weggehaald ]