Ik kan de titel niet mooier maken dan het is. Ik heb al een tijdje van iemand een Mac Mini G4 overgenomen. Het gaat hier om:
Mac Mini G4
model A1103
2x USB, 1x FW (de onderste dus (G4, CD, C2D))
Apple 8124A DVD/CDRW COMBO-DRIVE
verschillende reepjes DDR geprobeerd.
let op: er zit geen HDD in! Als dat een showstopper is dan is dit topic hopelijk snel klaar, maar ik kan me niet voorstellen dat dat een reden is dat de mac mini geen ene kick geeft. Er komt (indien de apple werkt) nog wel een HDD in, maar die heb ik nu zo even niet klaar liggen.
Hier nog wat van mij in de algemene thread: [Mac mini] Discussie & Ervaringen - deel 3
wat heb ik reeds gedaan
- Mac Mini adapter geeft keurig voeding af.
- Heb al ander reepje geheugen in gedaan, maar niets.
- Batterijtje meet keurig 3V dus dat is het ook niet.
- pmu reset (power inhouden en dan pas kabel erin) mocht ook niet baten.
is mijn logic board overleden of zijn er nog meer opties? Wat ik sowieso nog wil doen als ik iets meer tijd/rust heb: hem verder demonteren en alles driedubbelchecken.
Ik kan niet naar de Genius bar, want ik heb hem van iemand overgenomen. Of kan ik dan nog steeds naar een Apple store zonder dat de teller hard begint te lopen?
Mac Mini G4
model A1103
2x USB, 1x FW (de onderste dus (G4, CD, C2D))
Apple 8124A DVD/CDRW COMBO-DRIVE
verschillende reepjes DDR geprobeerd.
let op: er zit geen HDD in! Als dat een showstopper is dan is dit topic hopelijk snel klaar, maar ik kan me niet voorstellen dat dat een reden is dat de mac mini geen ene kick geeft. Er komt (indien de apple werkt) nog wel een HDD in, maar die heb ik nu zo even niet klaar liggen.
Hier nog wat van mij in de algemene thread: [Mac mini] Discussie & Ervaringen - deel 3
wat heb ik reeds gedaan
- Mac Mini adapter geeft keurig voeding af.
- Heb al ander reepje geheugen in gedaan, maar niets.
- Batterijtje meet keurig 3V dus dat is het ook niet.
- pmu reset (power inhouden en dan pas kabel erin) mocht ook niet baten.
is mijn logic board overleden of zijn er nog meer opties? Wat ik sowieso nog wil doen als ik iets meer tijd/rust heb: hem verder demonteren en alles driedubbelchecken.
Ik kan niet naar de Genius bar, want ik heb hem van iemand overgenomen. Of kan ik dan nog steeds naar een Apple store zonder dat de teller hard begint te lopen?
[ Voor 7% gewijzigd door een moderator op 02-08-2009 18:32 ]
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl