Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een mp3-speler die gapless playback (= geen pauze tussen de liedjes, om onder andere gemixte cd's af te spelen) ondersteunt. Voor zover ik weet is dit het geval bij iPod. Maar heeft iemand een idee bij welke dit nog eventueel het geval is?

Alvast bedankt.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mp3spelers horen thuis in Portable Media Devices. Daar move ik je topic dus even heen. Verder, welke spelers heb je zelf al gevonden? Het is op GoT niet de bedoeling dat wij alles voor jou uit gaan zoeken. En met de zoekfunctie is er best wel wat te vinden mbt dit onderwerp.

Verwijderd

Uit mijn hoofd hebben Zune's dat, en de S9 heeft het ingefirmware'd gekregen. Voor de rest geen idee krijgen, maar er is een site waarmee ze heel veel van dit soort dingen kan opzoeken.

• Huismus
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-11 22:19
Ik heb zelf een Creative Zen Mozaic (EZ100). Ik heb even geprobeerd, en hij speelt bíjna gapless af. Er zit iets van 0.1 sec tussen de liedjes.
Ik denk dat je een gapless mp3-speler kunt herkennen aan zijn processor. Hoe sneller de processor, hoe sneller het volgende track start.

Succes :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mja, maar dat is dus gewoon geen gapless. Gap = gap.