Toon posts:

Proces wordt afgebroken na windowsupdate

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,
Ik zit met een probleem na de installatie van de update in windows xp "software distribution service 3.0".
Het boekhoudprogramma (de server) waar ik mee werk op mijn werk wil namelijk niet meer opstarten na deze automatisch uitgevoerde update. Het lijkt erop dat een iets het proces menu2.exe (wat moet draaien voor de werking van het programma) na enkele seconden afbreekt na het opstarten. Verder geeft de client sindsdien de fout dat menu2.exe moet worden afgebroken (op de client is de update al een maand eerder geinstalleerd, maar gaf geen problemen). Teruggaan naar systeemherstel voor de update heeft gek genoeg geen effect.

Ik heb al het een en ander gelezen over programma's die niet meer werken na deze update, maar ik ben tot nu toe nog niet op een antwoord gekomen.

Iemand suggesties?
Bij voorbaat dank.

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Draait ZoneAlarm op die server? Anders zou ik die software distribution service 3.0 update verwijderen via Configuratiescherm, Software. "Updates weergeven" eventueel aanvinken.

Daarna kijken of het weer werkt. Anders Zone Alarm updaten of verwijderen en nieuwe versie installeren.