Toon posts:

Geluidskwaliteit Sony HT-DDWG800

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers

Na lang surfen op het internet heb ik ergens gelezen dat de Sony HT-DDWG800 een goeie prijs/kwaliteits verhouding heeft. Is er iemand die ervaring heeft met dit setje? Ben erg benieuwd naar de geluidskwaliteit.

Ben op zoek naar een surround setje (heb een PlayStation 3 dus alleen receiver is goed genoeg, moet wel hdmi aansluitingen hebben ofcourse) van maximaal 500 euro.
Geluid komt bij mij voorop, ben echt liefhebber van een goed geluid.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:26

FeaR

In GoT we trust

Tsja.... wat is daar nu over te zeggen.
Wat versta jij onder "goed geluid"? Voor de één is dat een simpel home cinema setje zoals jij aangeeft en voor de ander is dat een 9.1 set-up met speakers van €5000,- de stuk. "Goed" is nogal een relatief begrip in elke markt.

Stap eens een MediaMarkt of BCC binnen en kijk of ze dat setje hebben staan en ga gewoon eens luisteren. Er zijn nog wel meer merken die zulke sets verkopen en waar je dan uit zou kunnen kiezen. Merken als Denon en Onkyo hebben ook kant en klare sets en qua audio vind ik die merken toch wel een streepje voor hebben op Sony...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• fimi
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10-2017
Hi!

Erg late reactie, maar heb sinds een kleine week deze set in huis. Wat een geluid! Wow! Natuurlijk zojn er duurdere sets op de markt die wellicht beter zijn, maar voor mij voldoet dit setje uitermate goed! Met name de vele digitale ingangen (3xHDMI in, 1x uit, coaxial 1x, optical 2x) maken het een superset voor dit geld. Boxen hebben een prima geluid. Vorige week gekocht bij Correct in Rotterdam voor Euro 279,=! Laagste prijs die ik tegengekomen ben. Staat helaas niet in de PRicewatch of bij kieskeurig.

Anyway: voor dit geld kan je je er geen echte buil aan vallen denk ik zo. Maar wellicht heb je reeds een andere set gekocht :-)