Toon posts:

Linksys WMP600N packet loss

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een ASUS P5B-MX met een Intel Core 2 Quad Q6600 draaiende op Windows Vista Business.

Sinds kort heb ik in deze PC een Linksys WMP600N kaart gebouwd, en het viel me op dat ik na enige tijd dat mijn Windows Vista sessie actief is geweest, ik gigantisch veel packetloss krijg.

De eerste 2 tot 3 uur dat ik de Windows sessie open heb, gaat alles gewoon goed, maar ineens begint mijn verbinding naar de router gewoon gigantisch te haperen, en valt het me dus op dat ik iedere 4 a 5 pakketten gewoon ineens 2 pakketten packetloss heb.

Drivers zijn up-to-date, en de kaart heb ik ook al omgeruild bij de winkel.

Ik heb al diverse logs in Windows bekeken (o.a. Event Log), maar kan niets raars vinden.

Dit probleem doet zich voor met zowel 2.4 GHz als 5 GHz netwerken. De router is een Linksys WRT610N, en doet inmiddels al een half jaar dienst voor 2 andere PC's in het netwerk, op zowel 2.4 GHz als 5 GHz netwerken.

Herkent iemand dit probleem?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2009 10:19 ]

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-03 21:36
heb je gekeken naar de energieschema's van de kaart? misschien schakelt de pc de kaart na langere tijd uit om stroom te besparen

Verwijderd

Topicstarter
arvidbeheerder schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 10:20:
heb je gekeken naar de energieschema's van de kaart? misschien schakelt de pc de kaart na langere tijd uit om stroom te besparen
Ja daar heb ik ook al naar gekeken. Ik heb de kaart gewoon op 100% stroomverbruik staan, en tevens heb ik in het energieschema ingesteld dat de PCI sloten altijd actief moeten blijven.

• ItaloMike
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-03 23:55

ItaloMike

ilLiquidatore

Ik heb een dergelijk probleem met een WMP600N ism een WRT320N router.. Heb je inmiddels een oplossing gevonden?

PV SolarEdge SE5000 - 4.16kWp LG Neon2 Z/W bj 2019 || MT Venus E 5.12 V153 - CT003 V117