Toon posts:

Cooler Master CM 690 Case bijgeleverde fans vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan de Cooler Master CM 690 te gaan kopen.
Maar ik had een vraag:
Er worden 3 120mm fans bijgeleverd, moet ik voor alle 3 een 3 pins aansluiting hebben op me mobo.
Of krijg je er draadjes bij waarmee ze allemaal in een lopen?

Ik heb gezocht, maar kon het niet vinden.......................

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-01 17:50
optie 1

Systeem Specs

Verwijderd

Topicstarter
hmmmmm, ik las een review van de case en toen kwam ik dit plaatje tegen.
Afbeeldingslocatie: http://i651.photobucket.com/albums/uu235/Kringspier123/cooler_master_cm_690_11.jpg
Het lijkt alsof de linker fan over gaat in een molex 4pin............

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
De fans hebben gewoon een 3-pins aansluiting en daarnaast worden er verloopstukjes meegeleverd om ze ook te kunnen aansluiten op je voeding. Weet niet meer of elke fan een verloopstukje meekrijgt. De front fan is trouwens redelijk waardeloos kwa airflow.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Bij de meeste cooler master behuizingen zitten er inderdaad van die verloopjes bij. Zijn rustig draaiende fans. Du geen enorme airflow nee, maar wel lekker stil.

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-01 20:40

Bolletje

Moderator Harde Waren
Mwa, lekker stil is een ander verhaal. De fan die in het zij-paneel is erg storend vind ik zelf.

Wen dus maar aan wat herrie of je moet die fan langzamer laten draaien (fancontroller, weerstand e.d.) óf op een andere plek plaatsen.

Verwijderd

Topicstarter
okeej, tnx :)

• Lubbers92
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-12-2025
Bolletje92 schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 14:51:
Mwa, lekker stil is een ander verhaal. De fan die in het zij-paneel is erg storend vind ik zelf.

Wen dus maar aan wat herrie of je moet die fan langzamer laten draaien (fancontroller, weerstand e.d.) óf op een andere plek plaatsen.
of je stopt er een stukje rubber tussen... heb gehoord dat die gewoon resoneert en dat een stukje rubber ofzo al helpt
Pagina: 1