Ik ben op zoek naar een toetsenbordplankdrager (mooi woord voor galgje?) a la het systeem op deze pagina: http://www.biomorphdesk.c...DESK/addons_keyboard.html. Dit is een systeem dat je onder je bureau en onder je toetsenbordplank schroeft, waarna je toetsenbordplank in hoogte, diepte en liefst ook 'schuinte' te verstellen is. Hoewel het product bij Biomorph inclusief plank slechts $210 dollar kost, is dit exclusief $320 Shipping&Handling kosten naar Nederland. Bij elkaar wordt het dan best wel een duur geintje, en het zit me bij voorbaat al niet lekker dat ik meer verzendkosten betaal dan dat het product zelf kost.
Na een paar middagen Googlen heb ik helaas nog steeds niets kunnen vinden. Ik vermoed dat dit komt door een verkeerde keus van zoektermen. In het engels is het simpel (articulating keyboard shelf), maar in het nederlands kan ik niks vinden wat hier op lijkt.
Heeft iemand een idee waar iets vergelijkbaars te koop is? Liefst het systeem los, maar mag desnoods ook met grote plank er aan vast.
Na een paar middagen Googlen heb ik helaas nog steeds niets kunnen vinden. Ik vermoed dat dit komt door een verkeerde keus van zoektermen. In het engels is het simpel (articulating keyboard shelf), maar in het nederlands kan ik niks vinden wat hier op lijkt.
Heeft iemand een idee waar iets vergelijkbaars te koop is? Liefst het systeem los, maar mag desnoods ook met grote plank er aan vast.
Never ever approach a computer saying, or even thinking i will just do this quickly