|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
iddVolgens mij had daar dikste punt moeten staan?
fixedOp dezelfde pagina staat ook nog een tikfoutje: 'toestenbord'.
Ik heb er "in- en uitgangen voor audio" van gemaaktIk heb geen alternatief, maar ik vind het er wat raar uit zien.
reviews: Tweakers.net Notebook Best Buy Guide: augustus 2009
Het HP alternatief (HP Pavilion dv6-1010ED (NJ398EA)) heeft in het artikel geen prijs (onbekend). Maar als ik zelf in de pricewatch kijk staan er wel degelijk prijzen?
zie: pricewatch: HP Pavilion dv6-1010ed (NJ398EA)
BTW: is het niet een optie om de alternatieven klikbaar te maken zodat je direct naar de pricewatch kunt klikken?
Het HP alternatief (HP Pavilion dv6-1010ED (NJ398EA)) heeft in het artikel geen prijs (onbekend). Maar als ik zelf in de pricewatch kijk staan er wel degelijk prijzen?
BTW: is het niet een optie om de alternatieven klikbaar te maken zodat je direct naar de pricewatch kunt klikken?
[ Voor 13% gewijzigd door TheGhost op 02-08-2009 18:06 ]
I'm not weird, I'm a limited edition
Blijkbaar werd naar de verkeerde gelinkt. De tekst gaat over de dv6 1010ed, de productid betreft de dv5 1150ed.... Bij deze gefixed. Bedankt voor de oplettendheid.lowrider schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 18:05:
reviews: Tweakers.net Notebook Best Buy Guide: augustus 2009
Jup, door op de prijs te klikken. Al zou het niet verkeerd zijn dat de naam ook klikbaar wordt, dat is toch wel wat de meeste mensen, inclusief ik, verwachten. Zal morgen eens even in de devtrack kijken en indien nodig de devvers aan het werk schoppenBTW: is het niet een optie om de alternatieven klikbaar te maken zodat je direct naar de pricewatch kunt klikken?
Heb ook de PW-koppelingen aan de zijkant toegevoegd en inderdaad: we gaan ervoor zorgen dat de namen aanklikbaar worden en niet alleen de prijzen.
Beter laat dan nooit:
Op pagina 7, bij het onderdeel
Op pagina 7, bij het onderdeel
Hier lijkt een stukje zin te ontbreken.Alternatieven
Laptops Asus K50IJ-SX051C
..
"Interessant is de behuizing met IceCool-technologie, die ervoor zorgt dat de temperatuur van de plek waar de polsen op steunen. "
Pagina: 1