Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista] Vastloper na opstarten uit Slaap/sluimerstand

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik een nieuwe laptop. Alleen heb ik een probleempje bij het opstarten nadat ik het systeem in sluimer of slaapstand heb gezet. Mijn pc loopt namelijk helemaal vast, het is net of de HDD windows niet meer oppakt. (Vista home Premium

Het volgende heb ik geprobeerd:
1. Alle programma's aangezet die ik eerder in msconfig had uitgezet. (Misschien dat er ASUS software bij zat die essentiëel was voor het awaken???)
2. Heb alle instellingen van energiebeheer overgenomen van een wél werkende laptop die exact hetzelfde is en waar sluimer- en slaapstand het wel doet.
3. Heb Hibernate al off gezet en weer aan.
4. Heb geprobeerd te kijken of er wat in de bios niet goed stond, ook dit was niet het geval. :?

Helaas heb ik ook tijdens de schijfopruiming bestanden van de sluimerstand weggegooit. Via een andere site heb ik de sluimerstand weer aangekregen.

Wie o wie kan mij helpen.... Heb alle forums al afgespeurd, zonder resultaat.

Ramon

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Hmmzz, ik had hetzelfde met een Asus laptop en WinXP na een hibernate. Opstarten zonder externe USB devices (muis, externe HDD) bleek de oplossing zijn; anders gezegd: als ik de muis pas bij het Windows loginscherm erin stopte, werkte alles vlekkeloos, stopte ik 'm er eerder in, dan liep ie vast voor het loginscherm ....

PS: Welk type laptop heb je exact ?

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Verwijderd

Topicstarter
K50IN

Verwijderd

Topicstarter
Heb alles er al af gehad en er weer op. De sluimerstand & slaapstand deed het eerst wel, maar nu wederom niet meer.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2009 12:30 ]