wil update pcstudio7 installeren maar moet eest oude software verwijderen. En dit lukt dus niet op geen enkele manier.Graag jullie hulp!!!
Hoi agz, welkom op GoT 
Begin eens met uitleggen wat je dan precies geprobeerd hebt, wat er dan gebeurt, wat je voor foutmeldingen krijgt, en waar je zelf denkt dat het aan ligt. Vermeldt ook eens welke telefoon je hebt.
Kortom, graag je topicstart wat uitbreiden. We verwachten op GoT iets meer eigen inzet als je hier een topic komt openen. Zie ook Het algemeen beleid voor wat meer informatie
Begin eens met uitleggen wat je dan precies geprobeerd hebt, wat er dan gebeurt, wat je voor foutmeldingen krijgt, en waar je zelf denkt dat het aan ligt. Vermeldt ook eens welke telefoon je hebt.
Kortom, graag je topicstart wat uitbreiden. We verwachten op GoT iets meer eigen inzet als je hier een topic komt openen. Zie ook Het algemeen beleid voor wat meer informatie
Bij deinstalleren samsung pc studio 7 via windows progamma's verwijderen krijg ik de melding om het progamma te installeren. de melding die ik krijg is:Instalatie bewerking mislukt, er is al een andere versie van dit product geinstalleerd. Kan de installatie van deze versie niet voltooien.Gebruik het onderdeel programma's van het configuratie scherm om de bestaande versie van dit product te configureren of te verwijderen.
Hier zit dus het probleem ik kan niets verwijderen om dan de update te installeren.
Telefoon is een samsung i8910hd
Hier zit dus het probleem ik kan niets verwijderen om dan de update te installeren.
Telefoon is een samsung i8910hd