Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 15:40
Hey iedereen,

Ik ben van plan om een nieuw speakerset te kopen. ik zat te denken aan de z2300 van logitech. heeft iemand hier toevallig ervaring mee en kan iemand me zeggen wat de voordelen en de nadelen van dit speakerset zijn? graag wel eerlijk zijn he;)

Alvast bedankt,

Groet skipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 15:40
ja.... ik heb al wat revieuws gelezen, maarja iedereen denkt anders, en op deze manier is het lekker overzichtelijk! alles wat ik moet weten op 1 pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

skipe schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 17:52:
ja.... ik heb al wat revieuws gelezen, maarja iedereen denkt anders, en op deze manier is het lekker overzichtelijk! alles wat ik moet weten op 1 pagina
Uhm, dat is met bovenstaande link op Tweakers ook :P Daar wordt zelfs het gemiddelde genomen van 24 (!!!) reviews. Snap niet zozeer waarom je het dan nog een keer op een forum onder elkaar wilt ? :S

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Pricewatch-reviews zijn wel handig in zo'n gevallen en omdat het toch een persoonlijk mening is blijft zo'n aankoop een gok. Met de reviews op Tweakers en andere plekken zou je toch zelf een keuze moeten kunnen maken.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-09 22:39

DukeBox

loves wheat smoothies

Dan ga je hem beluisteren in de winkel.. desnoods koop je hem en breng je hem terug als het niet bevalt.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 16:55

MsG

Forumzwerver

Tja het blijft altijd subjectief.

Mijn visie:

Voordeel:
- Mooi en krachtig geluid

Nadeel:
- Boze buren :'(

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Pagina: 1