Uitzending Gemist voor iPhone?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 17:05
Naar aanleiding van dit artikel op Tweakers.net:
reviews: Hands-on: Uitzending Gemist voor smartphones

Zit ik dagelijk te kijken of de App al is toegevoegd.. Maar hij staat er niet, en de 'enkele dagen' zijn al voorbij..
Weet iemand of er ergens wat nieuws te lezen is over deze App? Ook hier op t forum kan ik er niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:06

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Soms duurt het gewoon erg lang voordat Apple een app goedkeurt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:03
Tegenwoordig duurt het tegen de 14 dagen voor een app om goedgekeurd te worden, apple medewerkers op vakantie ofzo. Hij komt wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 15:20
iPhone, dus ASD --> AMD

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met je mee te kijken.. hoop dat t binnenkort n keertje komt :) kan ik tijdens t tegelen lekker een uitzendingkje kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:03
Alleen tijdens deze komkommertijd zijn er alleen herhalingen, even wachten op het nieuwe seizoen dus. Hopelijk komen RTL en SBS dan ook meteen met een eigen app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 08:03
Hopelijk komt er dan een app die NED123 + RTL + SBS de gemiste uitzendingen kan laten zien. Ik heb al 148 apps, en om nou telkens iets te moeten verwijderen ben ik niet zo'n fan van.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

• pim
Nu is ie eindelijk beschikbaar.. Maar kan ik hem niet installeren omdat ik niet in Nederland woon:

Ongeldige winkel
U bent aangemeld op een account die niet gebruikt kan worden in de Nederlandse winkel

Weet iemand een manier om mijn Ipod account nederlands te maken? Een nederlandse creditcard heb ik niet..
Of Jailbreaken hier de oplossing?

• tumke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:06
pim schreef op donderdag 17 september 2009 @ 14:02:
Nu is ie eindelijk beschikbaar.. Maar kan ik hem niet installeren omdat ik niet in Nederland woon:

Ongeldige winkel
U bent aangemeld op een account die niet gebruikt kan worden in de Nederlandse winkel

Weet iemand een manier om mijn Ipod account nederlands te maken? Een nederlandse creditcard heb ik niet..
Of Jailbreaken hier de oplossing?
uitloggen en een nederlandse account maken nadat je op kopen hebt gedrukt. Je kan dan als het goed is bij betalingswijze 'geen' selecteren.

[ Voor 63% gewijzigd door tumke op 17-09-2009 15:09 ]

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 22:49
Ik heb m al erop staan. Leuke programma's helaas wel slechte kwaliteit maar ja anders kan t bagger netwerk van t mobile het natuurlijk niet aan omdat 3G steeds wegvalt.

PS5

• pim
Thanx xtremekiller.. het werkt!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
kernie schreef op donderdag 17 september 2009 @ 16:51:
Ik heb m al erop staan. Leuke programma's helaas wel slechte kwaliteit maar ja anders kan t bagger netwerk van t mobile het natuurlijk niet aan omdat 3G steeds wegvalt.
Wat een onzin. Waarom gaat het hier meer dan prima dan? Nee, niet via wi-fi, gewoon via 3G. :)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
THE_BASE schreef op donderdag 17 september 2009 @ 18:56:
[...]

Wat een onzin. Waarom gaat het hier meer dan prima dan? Nee, niet via wi-fi, gewoon via 3G. :)
Hmm hier werkt het ook erg goed. Wordt de bitrate (kwaliteit) van de video niet aangepast aan je type connectie. Wi-fi == beter kwaliteit dan 3G?

Verwijderd

AMSTERDAM - Apple heeft alsnog een applicatie toegelaten tot de App Store waarmee iPhone-bezitters op hun toestel naar programma's van de publieke omroep kunnen kijken via de populaire internetdienst Uitzending Gemist.

De omroep diende de applicatie in juni in bij de fabrikant van de iPhone, die iedere applicatie voor het toestel moet goedkeuren voordat die in de downloadwinkel wordt toegelaten. Begin september liet Apple weten Uitzending Gemist niet te accepteren.

Reden voor de weigering was dat de applicatie het mogelijk maakt om programma's te bekijken het mobiele datanetwerk 3G. Apple eist doorgaans dat data-intensieve toepassingen alleen via wifi werken, om de netwerken van de telecombedrijven te ontzien.

De Nederlandse aanbieder van de iPhone, T-Mobile, zegt echter geen problemen te hebben met videostreams via zijn netwerk. Het bedrijf liet dat ook aan Apple weten in een brief die werd toegevoegd bij een nieuwe aanvraag door de publieke omroep.

De gratis toepassing is sinds donderdag alsnog beschikbaar, en werkt nog steeds via 3G. Wel is de beeldkwaliteit dan iets lager dan via wifi, omdat de software dan automatisch overschakelt naar een stream van 200 kbps. Op wifi gebruik Uitzending Gemist 500 kbps.
Dat dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 22:49
[...]

Dat is géén onzin ;) wanneer ik 3G heb en kijk is de kwaliteit erg matig.
Je gaat de dekking van T-mobile toch niet goed noemen mag ik hopen :/

@Kryz dat verklaart ook idd!

[ Voor 4% gewijzigd door kernie op 18-09-2009 16:37 ]

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bverwijs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:31
Ik vind via wifi het beeld wel goed, maar het geluid valt me dan erg tegen. In vergelijk tot de NOS Journaal App, daar is het geluid véél beter over wifi.
Pagina: 1