Toon posts:

hulp nodig voor kabels

Pagina: 1
Acties:
  • 218 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik gebruik in de kerk een beamer om liedjes te laten zien (tekst)
maar nu willen ze ook een lcd scherm bijdoen op de preekstoel zodat de dominee ook kan meelezen

ik gebruik vanaf mijn laptop vga naar de beamer
ik heb ook een hdmi uitgang op mijn laptop maar niet op de beamer
op het lcd scherm moet ook vga
ik heb een splitser vga kabel
maar dat doet het niet wat moet ik doen

gr gerrit

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Volgens mij heb je wel kastjes die VGA signaal splitten (vgl. netwerkswitch), zoek daar eens op via Google oid, moet vast wel te vinden zijn.

Zie http://tweakers.net/pricewatch/cat/307 daar staan wel enkele videosplitters.

Wat bedoel je trouwens met 'dat doet het niet'? Wát doet-ie niet? Wat doet-ie wel? Iets specifieker zou wel handig zijn.

[ Voor 43% gewijzigd door Mad Marty op 01-08-2009 16:10 ]

Rail Away!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 23:54

leuk_he

1. Controleer de kabel!

[google=vga splitter]

het eninge waar je tegenaan loopt is de lengte die beperkt is van die kabels. Hoe langer hoe lager de resolutie/refesh rate.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
als ik een kabel gebruik die zich splitst dan doet het scherm helemaal niks en de beamer laat alleen mist zien

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat was hier onduidelijk aan?

dion_b in "vga splitser"

Het feit dat je het in de kerk wenst te doen zegt nog niets over de technische zaken die erbij betrokken zijn. Je geeft wederom niet aan om welke laptop, welke scherm en welke beamer het gaat. Dan kunnen wij ook niet zeggen waarom het met de huidige splitter niet goed werkt.

Overigens zijn er veel predikanten die dit soort ding in de kerk doen (m'n schoonvader (geref. dominee) bijv), maar wederom, zonder te weten met wat voor apparatuur het is *kunnen* wij niet helpen, en zonder te weten wat je zelf allemaal opgezocht en geprobeerd hebt *willen* we dat als GoT niet - het is hier zoals ik vorige keer uitlegde geen helpdesk. We helpen je graag, maar alleen als je probeert jezelf ook te helpen eigenlijk gewoon puur het ouderwetse protestantse moraal...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.