Toon posts:

Slot1/Fcpga converter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een ASUS S370DL Slot1/Fcpga converter besteld, omdat ik d8 dat ik daarmee het voltage kon veranderen (handig ivm overklokken). Maar nu heb ik eentje gekregen waar nergens ASUS op staat en waar ook geen jumpers op zitten.:'(
Heb ik me nu vergist in de converter? Of ben ik een beetje opgelicht (om het maar zo te noemen)?

Verwijderd

Topicstarter
Anyone..?? :?

Verwijderd

lijkt er wel op....:7

Verwijderd

1. Ik heb zo'n Asus, en ja, er staat inderdaad Asus op.
2. Ook met zo'n Asus kun je de spanning niet anders instellen. Hij heeft géén spanningsregulator. Het enige wat kan is dat je de adapter aan het mobo laat vertellen welke core-spanning het mobo moet leveren. Dát doe je met jumpers op de adapter. Mijn mobo kan niet lager dan 1,8V leveren, en als ik de adapter op een lagere spanning dan 1,8V jumper, dan "ziet" het mobo de processor niet eens!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Kijk ff op de site van Asus, staat volgens mij op hoe ie er uit zou moeten zijn (en doe ff normaal met je topic omhoog schoppen in 10 minuten....)

de betaler vervuilt

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 02 maart 2001 00:36 schreef GA!S het volgende:
Kijk ff op de site van Asus, staat volgens mij op hoe ie er uit zou moeten zijn (en doe ff normaal met je topic omhoog schoppen in 10 minuten....)
Ik heb op de site van Asus gekeken en er was geen plaatje te vinden. En wat zit je nou te zeuren over omhoog schoppen. Ik bedoelde met dat berichtje dat ik het gewoon snel wilde weten. Ik zit toch echt niet te pushen ofzo?
gansje, bedankt voor je reactie! Ik ga dat ding dus gezellig terugsturen.

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Dat wordt door de meeste anders wel zo gezien, is in je eigen voordeel hoor. Sommige balen daar namelijk zo van dat ze je geen antwoord meer geven...

de betaler vervuilt

Verwijderd

Topicstarter
Okay. GA!S, bij deze mijn excuses! En bedankt voor de tip!! 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de converter ingescaned zoals ik hem kreeg. Duidelijk geen asus toch?
Afbeeldingslocatie: http://huizen.dds.nl/~ff8/s370slotket.jpg

Owjah, ik had de verkoper gebeld en hij zij dat het toch echt een ASUS was! :?
Verkoopt hij nu (merkloze) produkten onder de naam van ASUS?

• DaManiac
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-08 10:57
ik heb ook zo'n asus, maar daar zitten wel voltage jumpers op hoor, en die werken ook nog! Maar er bestaan 2 versies van: de s370-l en de s370-133 (die heb ik dus)

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

kijk eens wat voor nummers er allemaal op staan. Als er een FCC nummer op staat kun je bij www.fcc.gov uitzoeken van welke fabrikant dat ding nu afkomstig is.

http://www.fcc.gov/oet/fccid/

post ook ff de nummers hier, maakt niet uit wat, alle leesbare tekens die op de printplaat staan die iets zouden kunnen betekenen in de identificatie van dat ding.

de betaler vervuilt

Pagina: 1