Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[] ATAPI driver kwijt, kan geen DVD's meer lezen *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goede middag,

Ik heb een probleem. Mijn virusscanner heeft de driver voor m'n ATAPI DVD-RW gewist. Hij heeft CD uitvoering laten staan. Dit betekend dat ik wel cd's kan spelen en branden maar geen dvd's.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt voor de moeite,

Erik-Jan Heuvelman

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 01:54
reinstall atapi driver, dit ingeven in google.nl en dan weet je het.
Welke windows?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Gezien dit een software issue is krijgt dit topic een schopje naar Client Software Algemeen.
Maar geef nog wel even aan wat je hebt geinstalleerd staan, wat nieuwe drivers doen, welke software je precies gebruikt. Anders kan het zijn dat het topic op slot gaat.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Driverproblemen mogen in het betreffende OS forum. Ik doe even de aanname dat dit over Windows gaat, welke versie gaat het in dit geval over? Daarnaast pas ik je topictitel nog even aan :) Wat is trouwens het probleem om gewoon binnen Windows te zeggen 'herinstalleer deze driver'?

CSA > WOS
Atapi Driver > [] ATAPI driver kwijt, kan geen DVD's meer lezen *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate