Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Fotografeer en post je hardware muur :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor de hardware fanaten onder ons die een verzamelwoede hebben :), ben ik wel eens curieus hoe jullie orde in de wanorde gebracht hebt en wat je zoal verzameld hebt over de jaren ? :)

lees de befaamde hardware muur voor velen :D, dus mensen :) haal je digicam uit en posten maar :)

zelf ben ik hier nog maar net mee begonnen, een verzamelwoede ontsproten uit de wens wat didactisch materiaal te vergaren bij m'n cursussen :),

overigens ben ik hier nog niet helemaal aan uit hoe wat nog werkt te scheiden van niet meer werkt door gebrek aan degelijke doosjes voor oude nog werkende cpu's , graf kaarten , hdd's etc, maar das een andere zaak :)

mss dat een lokale pc boer me graag ziet komen om van z'n plastic af te geraken lol,
ofwel mss zelf iets in elkaar timmeren dat een cpu of 20 kan herbergen :)

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Een foto heb ik niet, maar ik heb zo'n plastieken toren met laatjes waar alles eigenlijk gewoon maar inligt. Ik was van plan om alles te sorteren en er stickers op te kleven, maar alles verandert zo snel dat ik er gewoon niet aan toe kom.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Hardware ligt hier niet echt gesorteerd. Mobo's liggen in 1 doos (al dan niet in antistatische zakjes), insteekkaarten liggen in een doos. Een ladenkast vormt de opslag voor alle kabels en cpu's heb ik in van die losse doosjes zitten.
En dode moederborden hangen hier aan de muur, maar dat is niet echt een verzameling werkende hardware die op een mooie manier opgeslagen moet worden.

Discussies over hoe hardware te sorteren en op te slaan vind ik overigens prima hier in OH. Foto's zijn natuurlijk ook welkom, maar liever geen 'show hier je werkplek' daar loopt al een topic over in de HK.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:49

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Alle kabeltjes gaan in één grote doos op de garagezolder. Als ik iets nodig heb, kan ik daar makkelijk heenstappen. De rest gaat hierin:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/26K6V7n6bHm6UdMAzGz1dfQe/thumb.jpg

/me doet gauw de lades weer dicht :+

En hier hangt nog wat aan de muur, alleen de hele oude cpu's:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/stx1tqAOSR86T5v6yLfX2Z7t/thumb.jpg
Mr.SiS schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 15:40:
[...]

Zoals een Pentium 4 en AMD Athlon 64 bit (s754) s939 :+
:P
Admiral Freebee schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 16:18:
[...]

offtopic:
Er zijn ook Athlon 64's op socket 754 uitgekomen hoor :)
Je meent het. ;)
Op de foto is het een 3500+ socket939 Venice E6. ;)

[ Voor 66% gewijzigd door PD2JK op 01-08-2009 17:52 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• analog_
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
PD2JK schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 15:11:
...
En hier hangt nog wat aan de muur, alleen de hele oude cpu's:
[afbeelding]
Zoals een Pentium 4 en AMD Athlon 64 bit (s754) :+

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
offtopic:
Er zijn ook Athlon 64's op socket 754 uitgekomen hoor :)
Pagina: 1