Toon posts:

vga splitser

Pagina: 1
Acties:
  • 207 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

ik heb een laptop en een beamer en daar gebruik ik vga voor maar nu moet er ook nog een lcd scherm op
hoe moet ik dit doen??

gr gerrit

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-09-2025

Ruudjah

2022

Een USB2 naar VGA adapter kopen, of een Matrox DualHead2Go halen. Een USB VGA adapter is niet voor iedere toepassing geschikt; je kan er bijvoorbeeld niet mee gamen of films mee kijken. Dat kan wel allemaal met de Matrox.

[ Voor 58% gewijzigd door Ruudjah op 01-08-2009 14:13 ]

TweakBlog

Verwijderd

Topicstarter
Ruudjah schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 14:10:
Een USB2 naar VGA adapter kopen, of een Matrox DualHead2Go halen. Een USB VGA adapter is niet voor iedere toepassing geschikt; je kan er bijvoorbeeld niet mee gamen of films mee kijken. Dat kan wel allemaal met de Matrox.
bedankt
weet jij ook waar ik die kan kopen??

gr gerrit

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-05 21:04
Zoekt en gij zult vinden... ;)

Linkje

Een beetje eigen inzet wordt bij GoT wel op prijs gesteld, btw.

• mu-sick
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-04 17:35

Verwijderd

Topicstarter
bedankt maar ik zoek juist die verloopkabel

gr gerrit

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Geen vraag is voor GoT te "dom", maar we verwachten wel dat je eerst zelf doet wat je kunt voordat je hier een topic opent, en dat je ook in je topicstart duidelijk aangeeft waar je gezocht hebt, wat je vond en wat je zelf geprobeerd/bedacht hebt.

We willen je namelijk niet een vis geven (het antwoord), we willen je leren vissen (zelf het antwoord kunnen vinden, ook volgende keer).

Met dit topicstart kunnen we dat niet. Sterker nog, je bent zo onvolledig dat we je niet eens een kant-en-klaar antwoord kunnen geven: je geeft niet aan of het de bedoeling is dat de schermen (laptop - beamer - "LCD" (raar om juist dat LCD te noemen, je laptop en de beamer gebruiken namelijk hoogstwaarschijnlijk ook LCD)) hetzelfde weergeven of verschillend beeld, en je geeft niet aan of ze dezelfde native resolutie hebben. Ook is het niet overbodig om te melden exact welke uitgangen je behalve VGA allemaal op die laptop hebt...

Als ze allemaal op dezelfde resolutie draaien kun je inderdaad een VGA splitter overwegen (te koop voor een paar EUR bij de betere bekabelingswinkels), moeten ze op andere resoluties draaien of moeten ze ander beeld tonen dan kun je beter gaan voor zo'n USB geval of (voor als performance belangrijk is) een DualHead2Go. Mocht je trouwens DVI of display

Kortom, er is nogal wat beschikbaar, wat voor jou het handigst is hangt puur af van wat je nu hebt en wat je ermee wilt doen. Verdiep je even in de materie en (met name) in je exacte specs en eisen - waarschijnlijk komt je antwoord er gelijk uitrollen. Zo niet heb je in ieder geval de informatie waarmee je een goed topic hier op GoT kunt openen :)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.