Ik ben al jaren bezig met verkopen op eBay. Ik zou nu graag enkele objecten internationaal (meerbepaald in Belgie, Luxemburg en Nederland) aanbieden. Alleen is het mij niet geheel duidelijk hoe ik dit nu moet doen. Ik heb de hulppagina's van eBay geraadpleegd en daar staat volgende info.
2e optie: ik begrijp niet goed wat hiermee bedoeld wordt, het lijkt mij alsof het dan alleen op die landensite staat. Ik wil dat bieders uit Nederland, Belgie en Luxemburg op mijn aanbieding kunnen bieden en niet alleen mensen uit 1 land.
3e optie: zelfde als 2e
Zijn er mensen die ervaring hebben met het internationaal verkopen op eBay?
P.S.: Paypal account, douane e.d. zijn geen probleem, het gaat me louter om het aanbieden op eBay.
P.P.S.: Blijkbaar is eBay Nederland niet zo populair, maar op eBay Belgie zijn heel veel actieve kopers en verkopers.
1e optie: dit wordt dan niet aangeboden op eBay België, Nederland en Luxemburg maar op een algemene site.Wanneer u uw object niet alleen in België maar ook internationaal aanbiedt, kan dit het aantal potentiële kopers dat u bereikt aanzienlijk vergroten. Zo kunt u meer objecten verkopen en hogere prijzen afdwingen.
Er bestaan drie manieren waarop kopers in andere landen uw aanbiedingen kunnen zien:
*
Selecteer internationale verzending bij het aanbieden van uw object. Zo zal uw aanbieding zichtbaar zijn op zowel de eBay-site van uw eigen land als het Wereldwijde Koopcentrum. Opmerking: van het Wereldwijde Koopcentrum is voorlopig geen Nederlandstalige versie beschikbaar.
*
Plaats uw aanbieding niet alleen op eBay.be, maar ook op onze afzonderlijke eBay-landensites.
*
Bied uw objecten rechtstreeks aan op eBay-sites in landen over de hele wereld. Om bijvoorbeeld in het Verenigd Koninkrijk te verkopen, moet u het object aanbieden op http://www.ebay.co.uk.
2e optie: ik begrijp niet goed wat hiermee bedoeld wordt, het lijkt mij alsof het dan alleen op die landensite staat. Ik wil dat bieders uit Nederland, Belgie en Luxemburg op mijn aanbieding kunnen bieden en niet alleen mensen uit 1 land.
3e optie: zelfde als 2e
Zijn er mensen die ervaring hebben met het internationaal verkopen op eBay?
P.S.: Paypal account, douane e.d. zijn geen probleem, het gaat me louter om het aanbieden op eBay.
P.P.S.: Blijkbaar is eBay Nederland niet zo populair, maar op eBay Belgie zijn heel veel actieve kopers en verkopers.
[ Voor 6% gewijzigd door Lulukai op 31-07-2009 23:14 ]
.