Toon posts:

[XP] Beeldscherm laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de laptop op accustroom heb is het beeld minder helder dan netstroom.
Nu weet ik dat in vista je dat per schema kan instellen
Maar waar vind ik dit in XP ( Pro NL)?
Ik meen me te herinneren het daar ook bij de hand te hebben gehad maar kan het na lang zoeken echt nergens meer , ik meen energeiebeheer en dan tab 'energeiebheerschema's', maar vind alleen de opties voor uitschakelen scherm/schijven/slaapstand.
Ik heb de drivers voor VGA geinstalleerd van de originele bijgeleverde cd voor XP

• Ganondorf_875
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-12-2021
Is het met die laptop niet mogelijk om met de Fn toets en de pijltjestoetsen de helderheid van het scherm in te stellen? Bij de meeste laptops die ik tegen ben gekomen kan je op deze manier, ook buiten Windows om, de helderheid instellen.

Als ik vezels moet eten dan vreet ik mijn trui wel op...

Verwijderd

Topicstarter
Dat kan inderdaad, maar dan moet ik elke keer handmatig de helderheid instellen als ik overschakel van net naar accustroom. Ik ben niet geheel duidelijk geweest zie ik nu.
Wat ik zoek is de optie om het per stroombron in te stellen. En ik weet dat dat kan, het stond bij 'energiebeheerschema's' volgens mij en dan 'geavanceerd' .
Maar kan zijn dat dat alleen in Vista was? Ik heb eerst vista gehad nl.
Maar ik weet vrijwel zeker ook in Xp.
andere mensen die weten wat ik bedoel?

• Reboot
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-03 07:55
Meer info over de laptop? welk merk?

Verwijderd

Ook vaak gehad met Acer laptops, je krijgt er vaak gratis en ongewenst programma's van de fabrikant bij met eigenlijk de zelfde opties en instellingen die onder Windows staan.
Dus feitelijk moet je de wijzigingen tweemaal maken, een maal onder Windows en een keer onder het programma dat is meegeleverd, of dat programma verwijderen.

Ik weet alleen niet waar dat programma kunt vinden.
Pagina: 1