Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] Problemen bij verwijderen Stardock Mycolors

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs heb ik een World of Warcraft theme geïnstalleerd van Stardock Mycolors.
Sindsdien heb ik niets dan problemen en wil er dan ook graag vanaf.

Deïnstalleren via software gaat niet, want daar slaat mijn pc direct op vast.

Ik kan via de eigenschappen van mijn beeldscherm wel weer de normale Windows XP thema aanzetten, maar zodra ik opnieuw opgestart heb is het weer weg.

Ik heb al via regedit een hoop weggegooid maar ik krijg die zooi gewoon niet van mijn pc af.

Heeft iemand een goed programma waarmee ik dit soort software kan verwijderen? Ik word er inmiddels gek van!!!

Bedankt alvast!!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Bestaat de directory C:\Program Files\Stardock nog wel op je PC? Wellicht kun je handmatig de uninstaller vanuit daar starten? Daarnaast kun je met msconfig bepalen welke applicaties mogen starten, bij het opstarten van je PC; wellicht kun je hem daar nog weghalen?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ja, de directory bestaat nog.
Ik krijg hem ook niet verwijderd omdat het bestand fastload.dll schijnbaar geladen is en ik de map dus niet mag verwijderen.
Via msconfig kan ik niks vinden over Stardock. Al staat hier wel een regel in zonder enige info.
Ik zal die eens uitzetten.

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb die regel uitgezet, maar helaas geen beter resultaat.
Ik heb nogmaals mijn hele register opgeruimd, maar ik heb er nog steeds last van.
Op de 1 of andere manier blijft die fastload.dll maar hangen en ik krijg het niet weg.

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Het kan zijn dat windows de dll zelf laad deze moet je dan de-registreren via uitvoeren.
daarna kun je hem wel verwijderen.

Verwijderd

Topicstarter
Nou hehe ik geloof dat ik het eruit heb.
De clue was om het bestand fastload.dll te hernoemen en daarna opnieuw op te starten.
Ik heb alle mappen kunnen verwijderen en hij is ook netjes uit mijn windows-software lijst.
Phew .. weer een probleem opgelost :)

Bedankt hoor!!
Pagina: 1