• kestemodon
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 31-12-2025
Hallo,

Ik ben op zoek naar een goede HD HDD recorder.

Mij eisen zijn:
Natuurlijk tv te kunnen oppakken
HD-formaten te kunnen afspelen liefst ook MKV en H264
Op 1080p kunnen afspelen
Netwerkpoort hebben
Als server kunnen dienen
En als laatste een HDD kunnen bevatten 8)7

EDIT: Merk net op dat er enkel DVB-t tuners beschikbaar zijn voor de HD M6500A en ik een analoge tuner nodig heb...

Ik ben nu al een ganse tijd aan het rond zoeken en tot nu toe heb ik maar een 1 recorder die aan mij eisen voldoet gevonden.
Namelijk HD M-6500A met dan een tuner ingebouwd
btw linkje

Maar is dit een goede recorder?
Heeft iemand er ervaring mee?
Of heeft iemand positieve ervaringen met andere producten?

Alle info is welkom...
Alvast bedankt,
Donaat

[ Voor 7% gewijzigd door kestemodon op 01-08-2009 11:00 ]

Verwijderd

kestemodon schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 21:13:
EDIT: Merk net op dat er enkel DVB-t tuners beschikbaar zijn en ik een analoge yuner nodig heb...
Als je een analoge tuner nodig hebt, waarom zoek je dan een HD recorder? De kans dat HDTV ooit analoog via de kabel of via de ether (incl. DVB-T) wordt uitgezonden is in Nederland nihil.

HD afspeeldingen schieten tegenwoordig als paddestoelen uit de grond (Asus, AC.Ryan, Xtreamer), maar HD recorders, da's een ander verhaal... Heb je satelliet dan komt er een mooie nieuwe Dreambox aan zeggen ze, heb je kabel dan is in 't Ziggo gebied een Humax 5050C een prima keus (heb 'm zelf ook ;)).

Een mooie Media Center PC, HTPC, of hoe je 't ook wilt noemen kan ook, maar reken dan op dik 200 euro per digitale tuner, en in een Humax 5050C zitten er al 2.

• kestemodon
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 31-12-2025
Ik woon in België en ontvang nog analoge tv...
Ik heb nu een dvd/hdd-recorder, maar dit pakt immens veel tijd om deze films uiteindelijk op de pc te krijgen. Dus ben ik opzoek naar een hdd-recorder met analoge tuner.
Maar het zou wel handig zijn als de recorder ook hd kan afspelen... Maar dus niet opnemen