Dell XPS notebook verticale strepen bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Mijn vader beschikt over een Dell XPS M-1330 laptop. Nu lijkt deze sinds kort kapot. Bij het aanzetten komen er (na even een zwart, verlicht scherm) allemaal verticale kleurige lijnen in het scherm. Ze komen langzaam op en het worden er steeds meer: groene, blauwe, rode en zwarte lijnen van allemaal 1px breed.
Ik heb de notebook net opgestart en een tijdje aan laten staan. De strepen veranderen allemaa langzaam en soms wordt het beeldscherm zwart. Erg vreemd probleem dus.

Na het aanzetten van de laptop komt er ook niks van een bios oid in beeld. Direct strepen.... :o

Software matig probleem of is het scherm/videokaart stuk? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

videokaart die of te warm word wat me niet lijkt aangezien je hem net aanzet maar ook wel weer wel kan want je zet hem aan en als je hem langer laat aanstaan wordt het erger.. Probeer is een ander beelscherm aan te sluiten dan kan je iig het scherm uitsluiten.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149545

Heb sinds deze week exact hetzelfde probleem! Ik heb de laptop op een externe monitor aangesloten en dan zie ik wel beeld, maar heel vaag. Volgens een Amerikaanse vriend duidt dat erop dat de video-controller dan waarschijnlijk kapot is. Is dat de video-kaart? Heeft iemand een suggestie?

Met vriendelijke groet,
Yvon Kruger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

bekend probleem, die het dell studio xps 13 topic, zitten mensen tussen die al aan hun 4e moederbord zitten...