Het is handiger als je duidelijk uitlegt wat je vraag is. Waarvoor wil je de surround gaan gebruiken of liever: wat wil je er op aansluiten.
Bij een surround is dit erg belangrijk. Deze moet de aansluitingen hebben die jij nodig hebt!
Wat het geluid betreft zal je echt zelf moeten gaan luisteren in de winkel
Bij een surround is dit erg belangrijk. Deze moet de aansluitingen hebben die jij nodig hebt!
Wat het geluid betreft zal je echt zelf moeten gaan luisteren in de winkel
Ik heb een HT-TX715 (neem aan dat de 725 de opvolger is) en kan je die niet echt aanraden. Heb dat ding nu een half jaar en heb af en toe al problemen met het geluid.
Ik ben er niet echt ontevreden over, maar had voor het geld iets veel beters kunnen krijgen. Jammer genoeg had mn vriendin 1 eis: zij moet het mooi vinden. En tsja, het is allemaal leuk rond en glimt.
Ik ben er niet echt ontevreden over, maar had voor het geld iets veel beters kunnen krijgen. Jammer genoeg had mn vriendin 1 eis: zij moet het mooi vinden. En tsja, het is allemaal leuk rond en glimt.
Do what you love, do it often
Op GoT verwachten we eigen inzet en initiatief voordat je een topic opent. Hier is in de topicstart helemaal niets van terug te vinden. Omdat GoT geen afhaalchinees voor antwoorden is, gaat dit topic op slot. Lees aub Het algemeen beleid nog eens door.
Dit topic is gesloten.
![]()