Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Draadloze beveiligingscamera op batterij

Pagina: 1
Acties:

• Hobbles
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-11 12:16
Na enkele dagen opzoekingswerk vrees ik dat het gewenste systeem (nog) niet bestaat. Het gaat namelijk om het volgende:

We hebben een afgelegen stuk grond met een vijver erbij, hierop staat een caravan waar de laatste tijd vaak ingebroken wordt (omdat we er niet zo heel vaak komen). Om dit vandalisme tegen te gaan was ik op zoek naar een beveilingscamera met de volgende eisen:
  • Werkt op batterij (er is geen netspanning beschikbaar)
  • Opslag zonder tussenkomst van extern apparaat (bvb SD kaart) omdat dit extern apparaat nergens veilig geplaatst kan worden
  • Liefst met infrarood licht omdat we vermoeden dat het vandalisme snachts gebeurt
  • Zo klein mogelijk omdat we de vandalen niet willen afschrikken, maar willen herkennen (is al 5 keer ingebroken de voorbije 2 maanden)
  • Uiteraard een prijs die binnen de perken blijft (kan eventueel door een beveiligingssysteem te huren, vanaf het moment dat we een keer een goede opname hebben mag het weer weg)
Alle systemen die ik tot nu toe ben tegengekomen voldoen meestal niet aan de eerste eis, en dat is dat ze op batterij moeten werken. Opslag rechtstreeks op een SD kaart is ook vaak een probleem.

Een van de systemen die ik had gevonden kon gegevens opslaan op een SD kaart, en nam op wanneer er beweging gemeld werd door een infrarood sensor. Deze had echter weer netspanning nodig. Ik kan helaas de URL niet meer zo snel vinden, als ik hem nog vind plaats ik hem hier.

Ik hoop dat iemand me hier verder kan helpen om het systeem te vinden dat ik zoek. _/-\o_

Everything is possible if you really want it.