[iPhone 3GS] Geluid via oordopjes extreem zacht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartosiej
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:48
hallo,

Ik heb sinds 2 weken een iPhone 3GS zonder problemen whatsoever. Vandaag maar weer eens muziek luisteren op de fiets via de bijgeleverde oordopjes en de muziek die ik te horen kreeg via de oordopjes is echt extreem zacht, je moet supergoed luisteren wil je nog wat te horen krijgen. Harder/zachter zetten werkt ook niet..

Ik dacht in eerste instantie dus dat het aan de oordopjes lag, maar bij 2 andere oordopjes krjig ik precies hetzelfde verschijnsel..

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik heb op google gezocht, maar kon niet iemand vinden met een soortgelijk probleem..

alvast bedankt,

bartosiej

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:40

Bosmonster

*zucht*

Geluid aanpassen via knopje werkt niet? En als je het via de slider op het scherm doet ook niet?

Lijkt er iig op dat er gewoon iets defect is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartosiej
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:48
Bosmonster schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 15:00:
Geluid aanpassen via knopje werkt niet? En als je het via de slider op het scherm doet ook niet?
Dit werkt inderdaad niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:50

Japie.G

Colour Classic

Bij mij is ie super hard!

Zit er niet ergens een optie waarmee je je volume begrenst? Tegen gehoorbeschadiging enzo?

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023
Het maximale volume van de iPhone valt me eerlijk gezegd ook wat tegen, vooral bij de wat 'hardere' nummers heb ik het volume graag wat hoger dan de iPhone maximaal aankan, jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Als je bij instellingen -> ipod de volumebegrenzing en geluidscontrole uit zet kan dat ding bij mij echt zo hard dat het pijn doet aan m'n oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Er moet iets mis zijn - het probleem dat ik heb met het volume is juist dat het bij gebruik van goeie in-ears niet zacht genoeg kan om in een rustige omgeving te luisteren :D

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023
Mag schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 13:01:
Als je bij instellingen -> ipod de volumebegrenzing en geluidscontrole uit zet kan dat ding bij mij echt zo hard dat het pijn doet aan m'n oren.
Dat heb ik niet, beide staan uit maar toch zou ik 'em harder willen zetten. Het in m'n oren proppen van de earbuds wil wel een beetje helpen, maar toch is dat niet een handige oplossing! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Reinigingsdoek schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 13:36:
[...]

Dat heb ik niet, beide staan uit maar toch zou ik 'em harder willen zetten. Het in m'n oren proppen van de earbuds wil wel een beetje helpen, maar toch is dat niet een handige oplossing! :+
Ik heb geluidscontrole aan en op ongeveer 50% volume staat het ding al zo hard dat ik niks meer om me heen hoor. Misschien ligt het wel gewoon aan je oordopjes.
Pagina: 1