Beste Tweakers,
Ik zit met een vreemd probleem. Laatst heb ik mijn draadloze toetsenbord en muis (Logitech) aangesloten op mijn laptop via de USB. Werkt prima, typt heerlijk. Het enige probleem is dat wanneer ik gebruik maak van het toetsenbord van de laptop, er afwijkende tekens worden geproduceerd. Voorbeeld:
Wellicht weet één van jullie een oplossing?
Ik zit met een vreemd probleem. Laatst heb ik mijn draadloze toetsenbord en muis (Logitech) aangesloten op mijn laptop via de USB. Werkt prima, typt heerlijk. Het enige probleem is dat wanneer ik gebruik maak van het toetsenbord van de laptop, er afwijkende tekens worden geproduceerd. Voorbeeld:
Dit gebeurd zowel met het draadloze toetsenbord aangesloten als afgekoppeld. Wellicht heeft het draadloze toetsenbord de indeling van het toetsenbord van de laptop verstoord? Mijn laptop draait Vista Ultimate, waarin ik heb geprobeerd de toetsenbordinstellingen e.d. te veranderen. Zonder resultaat. Het afwijkende 'gedrag' wordt zowel bij Nederlands als Engelse toetsenbordinstelling vertoond.Dit is getypt met het draadloze toetsenbord.
D5t 5s gety-t 0et het t6etsenb6rd van de 3a-t6-.
Wellicht weet één van jullie een oplossing?