Hallo allen!
Tijd geleden dat ik hier wat gepost heb, maar heb nu iets vaags waar ik dus mooi niet uit kom
Ik ben bezig met de website www.designed-by-kim.nl welke in principe zover af is. De site doet het prima en wordt goed weergegeven in verschillende browsers. Het gaat echter fout bij IE 7 en 8, maar niet altijd 
Het probleem is als volgt. Ik heb een div als container, met daarin weer 2 divjes die met een float statement respectievelijk links en en rechts zijn uitgelijnd. De container zorgt voor een achtergrond bij deze divjes, een semi transparante png. Probleem is dus nu dat IE op sommige PC's (een gemene deler heb ik nog niet kunnen vinden...) de achtergrond van de container niet weergeeft
Ik heb geen flauw idee waar het precies aan ligt 
Wie heeft idee voor een oplossingsrichting? Waar gaat het fout?
Tijd geleden dat ik hier wat gepost heb, maar heb nu iets vaags waar ik dus mooi niet uit kom
Het probleem is als volgt. Ik heb een div als container, met daarin weer 2 divjes die met een float statement respectievelijk links en en rechts zijn uitgelijnd. De container zorgt voor een achtergrond bij deze divjes, een semi transparante png. Probleem is dus nu dat IE op sommige PC's (een gemene deler heb ik nog niet kunnen vinden...) de achtergrond van de container niet weergeeft
Wie heeft idee voor een oplossingsrichting? Waar gaat het fout?
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <div id="content"> <div id="left"> Blaaat </div> <div id="right"> <p> Blaaat </p> </div> <div class="clear"></div> </div> |
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| #content { position: relative; color: #913494; background-image: url(images/bg_w.png); } #right { padding-top: 60px; padding-bottom: 38px; float: right; width: 789px; line-height: 150%; } #left { min-height:509px; float: left; width: 183px; line-height: 200%; font-size: 14px; } .clear { clear: both; } |
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?