Toon posts:

9" monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 300 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Ik ben voor op het werk opzoek naar 6 9" monitors. Ik wilde eerst fotolijstjes gebruiken maar de meeste ondersteunen geen videobestanden. Ik maak namelijk in flash een filmpje en zet deze dan om. Het is voor een soort van reclame op de balie voor als gasten aan het inchecken zijn (hotel!!)

De schermpjes kan ik dus nergens op het internet vinden, het zij te lelijk, te duur, enz enz.
We willen graag strakke zwarte schermpjes zonder knoppen op de voorkant en hij moet te kantelen zijn zodra je een staand beeld krijgt.
5 moeten er op 1 pc aansluiting komen en de 6e komt ergens anders in het pand.

Heeft iemand enig idee waar ik deze kan vinden? De prijs per schermpje het liefst onder de 150 euro.

Bedankt!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-01 11:17

disjfa

be

klik

Vinden is niet te moeilijk eigenlijk.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• xtra
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-11-2025
Mooi, functioneel en goedkoop is geen goede combinatie.

Misschien kun je er zelf een rand overheen plakken (klittenband) zodat de knoppen verdwijnen. Kun je ze meteen aanpassen aan de hoteluitstraling (rvs, mahonie) en het ziet er niet uit als z'n suf fotolijstje.

Hoe wil je ze aansluiten (vga, video)? Moeten ze allemaal hetzelfde beeld geven?

Verwijderd

Topicstarter
vinden is niet moeilijk op google, maar de resultaten zijn slecht... daar ben ik al 3 dagen mee bezig geweest

ja die rand zouden er ook zelf om kunnen maken wellicht.

Maar ze moeten gewoon op een pc komen en of allemaal hetzelfde afspelen of om en om zeg maar, maar zo simpel mogelijk ;) ben niet zo in de pc's thuis dus weet niet hoe dat zit.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Op samenkopen stonden een tijdje geleden 7" schermen. Het is wat kleiner, maar misschien voldoet het? (ik weet ook niet of die inkoopactie nog loopt)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:01

SeatRider

Hips don't lie

Voor dit doeleinde kun je toch perfect werken met van die powerpoint achtige overgangen die toch al in die fotolijstjes zitten? Ik zou dus gewoon bij de mm voor 39 euro een paar van die weggooi dingen halen en dan in paint wat mooie dingetjes inelkaar knutselen. Kan er ook nog es eentje gestolen worden ;)

Nederlands is makkelijker als je denkt

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke monitor moet ik kopen?

Ook voor wat afwijkende eisen geldt dat iemand moet zoeken. Overigens is het nogal zinloos om te melden dat je gezocht hebt en dat resultaten slecht zijn, maar achterwege laten om te melden waar je dan exact op zocht. Zo kunnen we niet met je meedenken.

Al met al ademt hier niet de inzet uit die we op GoT verwachten (misschien heb jij die inzet wel geleverd, maar dat niet duidelijk in je posts gezet - dat laatste hoort er gewoon bij)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.