Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij helpen met het volgende probleem.
Ik kan met mijn Samsung Omnia I900 prima internetten en mail ontvangen maar geen mail verzenden. Als ik mail wil verzenden krijg ik de melding 'Kan geen verbinding maken met de server voor uitgaande e-mail. Controleer de naam van de server en probeer opnieuw e-mail te verzenden en ontvangen'. Ik heb een abonnement bij T-Mobile maar ook zij kunnen mijn probleem niet oplossen. Na meerdere lange telefoongesprekken heb ik die route opgegeven. Als uitgaande mailserver gebruik ik smtp.gprs.t-mobile.nl. Dat zou moeten werken. Ook heb ik al een patch voor windows mobile 6.1 geinstalleerd (WindowsMobile61-KB958639). Ook dat heeft mijn probleem niet opgelost. Ik hoop dat er iemand is die me echt kan helpen met dit probleem!

• digitalb
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 23:45
Geen idee of dit jouw probleem oplost, maar kijk eens hier:
http://www.microsoft.com/...ad7fb7a&displaylang=en&tm

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de tip maar dat is de patch waar ik in mijn vraag aan refereerde. Die heb ik geinstalleerd maar daarmee is het probleem helaas niet opgelost :-(

• digitalb
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 23:45
Heb ergens gelezen dat je voor of na het installeren van die patch wel je het bewuste mail account moet verwijderen en opnieuw instellen, ook gedaan?
Verder tips tegen gekomen dat het via een SSL verbinding wel zou lukken.
Heb ooit ook bij T-mobile gezeten, maar kon toen gewoon mijn xs4all smtp server gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
Het verwijderen en opnieuw installeren van mijn het bewuste mail accoount of de SSL verbinding lossen mijn probleem ook niet op :-( Weet iemand nog andere opties??

Verwijderd

ik heb zelfde probleem./ iemand die dit weet?ik heb 3 accounts en van 1 kan ik verzenden, vanaf de andere niet.

help!
Pagina: 1