Toon posts:

I7 systeem zelf gebouwd fout!?

Pagina: 1
Acties:
  • 348 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb gisteren tot laat doorgewerkt aan mijn eerste zelf gebouwde pc. Toen ik eindelijk klaar was en hem aansloot op het stroom, beeldscherm erbij. Startte hij prima op (in ieder geval geen gepiep war ik super blij mee ben), maar ik kreeg geen beeld te zien op mijn beeldscherm! Dit vond ik raar. Ik gebruik een hdmi aansluiting (denk ik, wit kabeltje). Mijn grafische kaart is een HD4890 Superclocked edition van Club 3d. Ik heb hier in 2 pci-e kabeltjes gestoken, van uit mijn voeding (850w crossair). Mijn moederbord is een P6T deluxe v2. Ik heb hier op 3 slots voor usb zitten. Ik weet niet of het uitmaakt maar ik heb hier maar gewoon de USB kabels van de kast op ingeplugged (willekeurig zeg maar).

Weet iemand hoe het kan dat ik geen beeld krijg?

(beeldscherm is btw een LG 2261PV)

PS. Admin ik weet niet of ik hier goed post. Excuses als dat niet zo is.Sprite_tm stond niet in de troubleshooter.

Verwijderd

Je hoort één piep te krijgen bij start-up - 1 piep is "alles OK". Geen piep lijkt eerder "geen luidspreker aangesloten om piepjes weer te geven"

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Witte stekker is waarschijnlijk dvi dan (blauw is vga, en hdmi is een redelijk kleine/smalle connector, meestal bij een scherm is ook alleen een vga en/of een dvi kabel mee geleverd. Bijna nooit een hdmi kabel).

Dat je geen piepjes krijgt kan liggen aan het feit dat er standaard geen speaker op aangesloten is, bij mij niet altans. Kan je er eens een speakertje op aansluiten. (een van de aansluitingen waar ook de powerknop ed. op zitten is voor een systeemspeaker)

[ Voor 12% gewijzigd door kluyze op 31-07-2009 11:07 ]

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 11:04:
Je hoort één piep te krijgen bij start-up - 1 piep is "alles OK". Geen piep lijkt eerder "geen luidspreker aangesloten om piepjes weer te geven"
mits de speaker aanwezig is, en aangesloten. Ik heb nooit een piepje :P

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Sla eerst de manual er eens op na en kijk of alles goed is aangesloten. Als dat het geval is neem dan Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens goed door om het probleem te achterhalen.
Omdat we verwachten dat je daarmee begint gaat dit topic in elk geval op slot. Mocht je na het doorlopen van de troubleshooter nog steeds tegen problemen aanlopen kun je een nieuw topic openen, maar geef daarin dan wel precies aan wat je hebt geprobeerd en waar je tegenaanloopt.

Dit topic is gesloten.