Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Alice ontzettend traag/instabiel sinds woensdagavond

Pagina: 1
Acties:

• arnoutvw
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-11 19:21
Hallo,

Zijn er ook mensen die sinds gisterenavond last hebben van veelal traag tot geen internet van Alice. Ik zit in de regio Groningen. Gisteren gebeld met de servicedesk. Een vrouwelijke helpdeskmedewerker benoemde dat haar collega (die naast haar zat) zei dat mijn kabel tussen mijn modem en isra-punt niet deugde. Na duidelijk te hebben aangegeven dat deze opstelling altijd goed gewerkt heeft stond ze er toch op een nieuwe kabel te sturen. Na nog wat pogingen tot haar door te dringen heb ik de eer aan me zelf gehouden en gewoon het gesprek afgebroken.

Ze noemde overigens nog wel het volgende. Een lijntest vanuit daar gaf aan dat ik maar 5mbit haalde ipv de 16 die ik normaal heb. Kan het zijn dat mijn profiel fucked up is door hun doen? Iemand van alice toevallig aanwezig hier die mij hier in kan ondersteunen? Liever iemand die wel technisch mij kan informeren.

Vanochtend was het trouwens zo erg, dat hij constant connect en disconnect. Een teken van een totaal verrot signaal al zeg ik het zelf.

[ Voor 4% gewijzigd door IEF op 04-08-2009 12:11 . Reden: Hou het gewoon fatsoenlijk? ]

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

En waarom zou je niet gewoon zelf die ISRA-kabel vervangen?
Is dat echt de discussie waard, alleen omdat jij geen zin hebt om dat uit te testen?

Waarom zou je profiel 'fucked' zijn? Als ze zelf al aangeven dat je 5 mbit haalt van de 16, betekent dat wat mij betreft dat je ADSL profiel gewoon op 16 mbit staat. Om die reden dus ook de conclusie van die HD medewerker.

Ik stel voor dat je eerst gewoon je bekabeling gaat controleren + eventueel statistieken in je modem bekijken,
want met zo'n instelling (ik wil niks proberen want het heeft altijd gewerkt) kom je ook hier niet verder.
Vanochtend was het trouwens zo erg, dat hij constant connect en disconnect. Een teken van een totaal verrot signaal al zeg ik het zelf.
Ja, waar komt dat verrotte signaal vandaan denk je? In principe is dat OF de koperkabel van KPN, of je binnenshuisbekabeling. Ofwel het fysieke medium.

[ Voor 20% gewijzigd door IEF op 04-08-2009 12:13 ]