Toon posts:

router draadloos verbinden met AP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb net een wap54g gekocht van linksys. ik heb deze ingestelt als AP client. de ap vind wel degenlijk mijn draadloze router(wag54g2) omdat hij de sterkte van de verbinding weergaf als je op site survey klikte. als ik er nu mijn pc achter de ap plaats ontvangt hij wel degenlijk paketten maar toch maakt hij geen verbinding met het internet. weet iemand waar het probleem zit ?

Verwijderd

Topicstarter
ik blijf hier maar voort sukkelen. eerst kreeg ik elke keer het mac adres in het rood als ik als beveiliging wpa tkip nam. nu hebk het eens gedaan met wep en kwamen de letters in het blauw van het mac adres. het moet toch alles sinds mogenlijk zijn om een draadloze router draadloos te verbinden met een AP. en vanaf de ap aftakken naar een switch daaraan ee paar pc's

Verwijderd

Topicstarter
help?!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-02 11:17
Afgezien van je probleem zou ik je aanraden om dit topic even door te lezen i.v.m. het 2x kicken van je topic :)

Meerdere berichten op rij posten: Waarom mag dit niet?

Verwijderd

Topicstarter
oei sr ik ben beginnende tweaker dit wistk dus niet allesinds mijn excuses hiervoor:)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dan toch maar een tweede wap54g gekocht. nu zijn alle problemen van de baan. de 1 ingestelt als accespoint en andere alst client. thanx voor de hulp
Pagina: 1