Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• vincentkeijzer
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 14-08-2009
LG heeft vandaag een nieuwe Black Label telefoon geïntroduceerd: de New Chocolate.

Tot nu toe bekende specificaties:
  • 5 megapixel autofocus camera met flitser
  • 4 inch touchscreen display
  • display met 21:9 verhouding (800 x 345 pixels)
  • 1000mAh Li-Ion batterij
  • Quad-band GSM
  • WiFi
  • A-GPS
  • HSPDA (7.2 Mbps)
  • 335 Mb intern geheugen
  • MicroSD slot
  • USB 2.0
  • Stereo Bluetooth
  • FM Radio
De New Chocolate heeft een uniek 4 inch display met 21:9 verhouding.

Meer:
Specificatie lijst
Persbericht

Ginz edit: even 12:9 gecorrigeerd naar 21:9

Een moderator wijzigde deze reactie 31-08-2009 10:16 (9%)

• struik978
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 15-01 20:52
Leuk toestel en zeker moeite waard om eens naar te kijken.
Vind alleen die rode rand schuw lelijk.

Voor mn bedrijf gebruik ik google apps voor mail/agenda/contacten.
Zou mooi zijn als dit gesynct kon worden?

PS: Release datum bekend?

• vincentkeijzer
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 14-08-2009
Release datum werd eerst aangegeven als zijnde begin Q3 van 2009, maar dat kan niet meer. Mobile cowboys heeft laten weten dat het toestel waarschijnlijk eind september al in de schappen ligt. Ik ben ook zeer benieuwd.
(http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/10261)

• Wackoz
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 08:21
Nice! Moet in januari weer een nieuwe telefoon+abbo dus deze in de gaten houden :)

Ik wacht nog wel af op reviews, aangezien ik benieuwd ben naar de krasbestendigheid van het scherm. Ik heb de fout gemaakt met mijn touch-mp3 (cowon s9) door hem zonder bescherming in m'n zak te stoppen. Krassen all over het display... Hopelijk kan deze telefoon daar wat beter tegen, aangezien ik dus niet met een hoesje/beschermlaagje ga lopen. Een telefoon is een telefoon en die moet gewoon ergens tegen kunnen. Als de fabrikant dan besluit er een touchscreen op te zetten dan moet dat ook maar berekent zijn op ruw (lees: dagelijks) gebruik vind ik :)

Ben wel benieuwd hoelang de accu het vol gaat houden wanneer je films gaat kijken enzo. Lijkt me niet zo bagger lang met zo'n scherm en 'slechts' een 1000Mah accu.

Hoop stiekem dat ze gebruik hebben gemaakt van AMOLED. Zit ook in mijn S9 en dat ziet er echt véél mooier uit dan de standaard schermpjes

Hier stond wat zinnigs...

• chim0
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 11:06
Mooie telefoon :P

Alleen staat er een foutje, het moet 21:9 en niet 12:9 zijn volgens onderstaand.

http://nl.lge.com/product...ns_bl40newchocolate.jhtml#
quote:
Wackoz schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 23:40:

Hoop stiekem dat ze gebruik hebben gemaakt van AMOLED. Zit ook in mijn S9 en dat ziet er echt véél mooier uit dan de standaard schermpjes
Helaas..
quote:
een opvallend 4-inch High-Definition lcd-scherm

chim0 wijzigde deze reactie 20-08-2009 16:16 (55%)

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2018 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*