Toon posts:

I7 systeem zelf gebouwd fout!?

Pagina: 1
Acties:
  • 279 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb gisteren tot laat doorgewerkt aan mijn eerste zelf gebouwde pc. Toen ik eindelijk klaar was en hem aansloot op het stroom, beeldscherm erbij. Startte hij prima op (in ieder geval geen gepiep war ik super blij mee ben), maar ik kreeg geen beeld te zien op mijn beeldscherm! Dit vond ik raar. Ik gebruik een hdmi aansluiting (denk ik, wit kabeltje). Mijn grafische kaart is een HD4890 Superclocked edition van Club 3d. Ik heb hier in 2 pci-e kabeltjes gestoken, van uit mijn voeding (850w crossair). Mijn moederbord is een P6T deluxe v2. Ik heb hier op 3 slots voor usb zitten. Ik weet niet of het uitmaakt maar ik heb hier maar gewoon de USB kabels van de kast op ingeplugged (willekeurig zeg maar).

Weet iemand hoe het kan dat ik geen beeld krijg?

(beeldscherm is btw een LG 2261PV)

PS. Admin ik weet niet of ik hier goed post. Excuses als dat niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-10 06:44

Sprite_tm

Semi-Chinees

Prima topicstart, maar ik ga je topic toch sluiten. Als je namelijk wat in de FAQs hier op GoT geneusd zou hebben zou je weten dat EL niet het juiste subforum is. Vreemd genoeg leek je dat zelf ook al door te hebben: waarom kijk je dan niet even rond om te zien of dit het juiste subforum is inplaats van het gewoon te posten? Dan was je waarschijnlijk ook wel tegen Hangen en Opstartproblemen troubleshooter aangelopen, een FAQ die precies bedoeld is voor dit soort problemen. Doe me een plezier en handel die eerst af; als je dan nog tegen problemen aanloopt kan je vast zelf wel uitvogelen waar je topic moet.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.