Zéér kleine router

Pagina: 1
Acties:

• DriesA
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-03 21:51
Hoi,
Zoals de titel suggereert ben ik op zoek naar een zeer kleine router. Ik ben al eens door de Pricewatch gegaan, maar daar kan je helaas niet op grootte selecteren.

Deze router moet slechts drie additionele PC's met elkaar en een tweede router elders thuis verbinden, en hij moet absoluut niet draadloos zijn (liever wat kleiner dan). De compactheid is belangrijk omdat ik deze wil wegsteken in een klein hoekje achter een kast. Bij voorkeur wil ik er dan ook geen joekel van adaptor bij, want dat doet de compactheid van de router een beetje teniet.

Via google ben ik bij de WRT54GC van Linksys terecht gekomen. Maar kan het niet wat kleiner?

Alvast bedankt!

I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:34
ik denk dat de wrt54gc ongeveer het kleinste is wat er te krijgen is. deze is net zo breed als de 5 netwerkpoortjes

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-11-2025
Heb je echt router nodig? Of doel je op switch?

Als je kleine router zoekt, kijk naar sitecom of netgear. Die hebben echt heel kleine routers.

http://www.x-series.eu/ Sitecom
Draadloos kun je altijd uitzetten.

[ Voor 95% gewijzigd door Silver7 op 31-07-2009 09:14 ]

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:28
Dat is de kleinste wat ik ooit gezien heb maar deze heeft wel WLAN.

Wat betreft die adaptor, daar zul je niet aan ontkomen, zeker als je zo`n kleine als die Linksys wil is het simpel weg niet mogelijk om ook nog de adaptor in weg te werken en wat betreft de grote van de adaptor... iedere adaptor is te groot als je het mij vraagt

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:52

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Met Silver7. Volgens mij zoek jij geen router, maar een switch.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• DriesA
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-03 21:51
Inderdaad, misschien kan ik ook al verder met een switch, tenminste, als die kleiner is dan een router.

@Silver7: bedankt voor de info!

I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-03 21:31

Apache

amateur software devver

een switch met poe (power over ethernet) lijkt voor jou de ideale oplossing?

If it ain't broken it doesn't have enough features

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:48
Wat dacht je van de Asus op deze pagina: http://www.smallnetbuilder.com/content/view/24734/96/
Wlan uitschakelen en klaar.

[ Voor 13% gewijzigd door jjbstolk op 31-07-2009 10:22 ]

Pagina: 1