Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] IE8 geeft download prompt voor sommige websites*

Pagina: 1
Acties:

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 13:56
Mijn PC'tje heeft de laatste tijd een heel irritant probleem en ik heb al een aantal mensen er naar laten kijken maar niemand weet wat het is. Het probleem is namelijk dat ik sommige pagina's niet meer kan openen bij google, en als ik ze daarna in de adresbalk intik ook niet meer. Ik krijg dan het volgende te zien:

Afbeeldingslocatie: http://i32.tinypic.com/25iql2q.jpg

Mijn PC heb ik daarna ook geheel geformatteerd en windows opnieuw geinstalleerd maar de fout krijg ik maar niet weg. Iemand hier enig idee?

• schwarzenegger
even nog ter info, ik draai MS Windows Vista Home Premium, een legale versie die voorzien is van alle updates. Mijn browser is een Internet Explorer 8 die ook voorzien is van alle updates.

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-11 22:43
Lijkt op spyware/andere zooi, maar dat zou na een herinstallatie wel weg moeten zijn.

• schwarzenegger
Giem schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 00:49:
Lijkt op spyware/andere zooi, maar dat zou na een herinstallatie wel weg moeten zijn.
helaas, al 2x opnieuw geinstalleerd maar het probleem doet zich voor. Ik krijg het vermoeden dat het te maken heeft met IE 8.0

• ksi
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-09 20:59

ksi

Wel wazig, wat is die zoekbar op je windows bar? Ziet er verdacht uit haha.
En zou alles nog eens installeren en rustig een voor een programmas installeren die je nodig hebt en kijken waar het probleem vandaan komt. Of nu programmas een voor een deinstalleren en kijken of het ophoudt.

• schwarzenegger
Die zoekbaar is van de google desktop (die sidebar). Is dus niks bijzonders :P .

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

En ik zie een vage topictitel. Leuke overeenkomst :)

Gebruik in het vervolg nou gewoon een topictitel die wél de lading dekt?

Anywaus: als je niet gelijk update naar IE8, gebeurt het dan ook?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Het kan zijn dat sommige website (nog) niet IE8 proof zijn.

Hiervoor gebruik ik dan de compatibiliteit-modus van IE8

Heb je dat al eens geprobeerd?

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-11 17:24
Lijkt erop dat je HTML bestanden of URL losgekoppeld hebt van je browser. Je zou het even kunnen checken door naar "Set Default Programs" te gaan, en dan te checken of HTM(L) bestanden gekoppeld zijn aan IE. EN dan hetzelfde doen voor URLs / links.
Pagina: 1