Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
0 mb betekend niet dat je je schijf niet meer kan benaderen. Waarschijnlijk is er dus een fout ontstaan.Mars18 schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 21:43:
Hallo,
ik heb helaas niet door gehad dat ik te veel op mijn harde schijf heb gezet.
Nu is er nog 0 mb over. En kan ik niet meer op me harde schijf komen, via windows geeft die aan dat ik moet formatteren.
Wat kan ik nog doen om de bestanden te redden ?
Je zou een drive check kunnen uitvoeren met Properties -> Tools -> Check Now
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Verwijderd
Probeer Recuva/GetDataBack eens of de andere tools die zelfs in dit forum in een zekere FAQ genoemd worden.
Beetje meer werk mag wel.
Als windows aangeeft dat je je schijf moet formatteren is er iets mis wat je niet kan oplossen over het algemeen, je zal dus data recovery moeten gaan doen als je er nog files wil redden.
Google op: recuva / of google op: getdataback, succes.
Beetje meer werk mag wel.
Als windows aangeeft dat je je schijf moet formatteren is er iets mis wat je niet kan oplossen over het algemeen, je zal dus data recovery moeten gaan doen als je er nog files wil redden.
Google op: recuva / of google op: getdataback, succes.
Mars18, aan de hand van jouw notities zie ik dat je in het verleden wel vaker weinig eigen inzet toonde of mindere reacties op GoT plaatst. Op GoT verwachten wij van een ieder toch ook enig eigen inzet. Heb je al met de diagnostische tooling van de fabrikant gekeken of de hardeschijf nog wel in orde is?
Zoals reeds opgemerkt, lees de FAQ's eens door en gebruik de search.
Zoals reeds opgemerkt, lees de FAQ's eens door en gebruik de search.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Dit topic is gesloten.
![]()