ATI Radeon Xpress 1250 met Windows 7

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

ik heb vandaag eindelijk windows 7 kunnen installeren maar ik zit nu met het voglende probleem. WIndows ziet blijkbaar mijn videokaart niet. Ik kan hem nergens terug vinden en nu draait hij naar zegge van mijn laptop op een standaart vga kaartje van 16 mb. Heb al gezocht naar drivers voor windows 7 helaas nog niet kunnen vinden maar is er toevallig toch iemand die een oplossing heeft zodat ik de ati drivers wel draaiend an krijgen..?

alvast bedankt..!

gr. r0mari0___

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Probeer de driver van vista eens

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heb ik ook al geprobeerd maar helaas geen resultaat. Hij installeert hem wel maar kan het vervolgens niet openen en ook is de videokaart alsnog nergens terug te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Biedt W7 ook geen driver download aan?

Als ik bij updates kijk als mijn kaart nog geen drivers heeft, vond hij wel een beta driver van ati en die werkte.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Humma Kavula schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 19:28:
Biedt W7 ook geen driver download aan?

Als ik bij updates kijk als mijn kaart nog geen drivers heeft, vond hij wel een beta driver van ati en die werkte.
nee helaas ook dan geeft hij aan dat de standaard vga drivers al geinstalleerd zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb even de drivers voor mijn type laptop gedownload van de acer site en nu draait hij gewoon:D

TNKS voor alle reacties
Pagina: 1