Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De M8910 (pixon 12 )

title

title

Merk/Type

Merk Samsung
Type Pixon 12
Model Candybar
Kleur Black

Netwerk

GSM netwerk 3G, EDGE, GPRS, GSM, HSDPA (3G)
Netwerk frequentie 850, 900, 1800, 1900, 2100
Data- / gegevensoverdracht
Bluetooth v2.1 with A2DP
IR-link Nee
Wi-Fi (WLAN) Ja
USB JaMicroUSB v2.0
Fax / Data Ja

Display

Hoofddisplay Color OLED Touchscreen
Kleuren scherm 16000000 kleuren
Grootte 78.74 mm.
Resolutie 480 x 800 pixels
Cover display Nee

Geheugen

Intern geheugen 150MB
Uitbreidbaar geheugen 16GB
Geheugen sloten Ja
Opslagmedium MicroSD, MicroSDHC

Prestaties

Batterij Standard battery, Li-Ion 1000 mAh
Stand-by tijd N/A
Gesprekstijd N/A

Bellen

Tril-functie Ja
Foto ID Ja
Beltonen MP3, Polyfone

Camera

Camera Ja
Megapixels 12 megapixels
Maximale fotoresolutie 4000x3000 pixels
Digitale zoom Nee
Optische zoom Nee
Autofocus Ja
Flitser Ja
Video opnemen Ja
Tweede (front) camera Ja

Messaging

SMS Ja
MMS Ja
T9 tekstvoorspelling Ja
E-mail Ja
Internet browsing Ja

Entertainment

FM radio Ja
Java Ja
Audio speler AAC, AMR, eAAC, MP3, WMA
Video speler DivX, H263, H264, MP4, WMV, xVID

Functies

Beltonen toevoegen Ja
Organizer functies Organiser, Document viewer (Word, Excel, PowerPoint, PDF), Voice dial/memo
Video call Ja
Overige bijzonderheden GPS,TV out, Dedicated Camera Power Key , Instant upload: Facebook, Picasa, Flickr, MySpace, Photobucket, Friendster, Camera: Touch autofocus tracking, Geo-tagging, face, smile and blink detection, wide dynamic range, Smart Auto mode

Formaat

Gewicht 120 g.
Afmetingen (H x B x D) 108 x 53 x 13.8 mm.

Bij de aankondiging op deze site van de telefoon zag ik veel slechte reacties over de 12mp die deze telefoon aankan en dat het totaal niets te maken heeft met de foto kwaliteit. En er kwamen heel veel termen voorbij waar ik te weinig van af weet om over mee te praten.

Maar nu heb ik een review gelezen met foto`s

(volledige review)

http://www.gsmarena.com/samsung_m8910_pixon12-review-371.php

(direct naar de camera en foto`s)

http://www.gsmarena.com/s..._pixon12-review-371p6.php

en daar stond in dat op dit moment ook al wordt hier gezegd dat de 12mp nergens op slaan, dat deze telefoon toch de beste foto``s maakt op dit moment.

Is dit onzin of is dit echt zo ? En als dit echt zo is waarom dan ?

En als dit onzin is wou ik ook graag weten waarom en welke telefoon dan wel het beste presteerd op camera gebied.

Het probleem is ik wil gewoon een goede camera telefoon en weet er niet veel vanaf en jullie zo te zien wel ben benieuwd

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2009 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:43
Dat deze telefoon goede foto's maakt komt door de goede sensor / goede optiek, niet door die 12 megapixels. Ter vergelijk, onderstaande camera heeft 6 megapixels maar maakt toch écht mooiere foto's dan bovenstaande telefoon:

Afbeeldingslocatie: http://www.outbackphoto.com/reviews/equipment/nikon_d50/300_d50.jpg

Megapixels zeggen niet alles. Snap? ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Gluten Parody op 01-08-2009 18:55 ]

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
en is deze telefoon op dit moment dan het beste alternatief voor of komt het het dichste bij een normale camera

of is er nog een andere telefoon die kwalitatief betere foto`s maakt met mischein minder mega pixels

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2009 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-05 11:51
Ik heb deze telefoon nu net 3 dagen in bezit. Ik kan je zeggen dat deze telefoon erg nette foto's maakt. maar tog als je de foto's op ware grote bekijkt zie je waar de tekortkomingen zitten van deze telefoon.

verder ben ik erg tevreden over de telefoon. lekker snel. makkelijk te bedienen en erg goede features.

wel is mij opgevallen dat de batterij duur van de telefoon niet lang is. na ong. 4uren muziek luisteren(mp3 speler) is hij al zo goed als leeg. dit wel na redelijk wat geprutst en gepuzzel omdat ik hem net heb en ik alles nog wat aan het uitvinden ben.

Ik heb nog wel een vraag waar ik mee zit:

Als ik op internet aan het surfen ben, zegt hij na +/- 10 min dat het geheugen vol zit en dat ik applicaties moet sluiten om verder te gaan. maar de eenige actieve applicatie die open staat is dus de browser. Is er een mannier om dit geheugen gebruik te verkleinen of om de beschikbare browser ruimte te vergroten?

Verwijderd

Sinds 2 weken ben ik de trotse eigenaar van dit toestel. Ik heb zelf ook de Nokia N86 en de SonyEricsson W995. De Pixon 12 maakt toch (ondanks zijn overkill van 12 mp wat absoluut niet de reden was van aanschaf) de mooiste foto's. Het verbaasd mij toch dat Nokia gebruik heeft gemaakt van 2 led flitsters terwijl de xenon flits bij de pixon 12 toch vele malen scherper is wat destijds ook bij een ouder model van Nokia (N82) het geval was.

Ik denk dat de Pixon 12 op dit moment de mooiste foto's maakt van alle cameraphones. Soms worden er vergelijkingen gemaakt met hedendaagse digitale camera's van gerenomeerde merken. Dit vind ik een oneerlijke strijd.

Nu mijn volgende vraag over dit toestel:

Ik heb er een extra geheugen bij aangeschaft van 8 gigabite. Echter wanneer ik foto's/video's maak staat deze telkens ingesteld op 'opslaan in telefoongeheugen'. Dit moet ik telkens weer wijzigen zodat dit wordt opgeslagen in het externe geheugen. Kan ik ergens een instelling wijzigen waardoor foto's/video automatisch worden opgeslagen in mijn externe geheugen?

Bij aanschaf zit er helaas geen stylus bij, weet iemand waar ik zo'n originele Samsung stylus kan aanschaffen. (Eentje wat je met een touwtje rechtonder kan bevestigen) Ik heb een review gelezen waarbij wordt vermeld dat bij de niet nederlandse versie wel een stylus wordt meegeleverd.

Bij de versie die ik heb wordt daarentegen wel 2 gb en een mooi hoesje geleverd maar dus geen stylus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb deze telefoon nu al 1 maand in bezit en bevalt me nog steeds.

het probleem over die fotos opslaan heb ik dus ook maar daar valt niks aan veranderen, ik maak gewoon heel wat fotos en dan sla ik ze allemaal tegelijkertijd op mn geheugen.

Wat ik ook wel een beetje irritant vind is als ik aan et bellen ben de telefoon automatish op lock gaat waardoor je elke keer moet unlocken als je iets op dezelfe moment wilt opzoeken.

Wat weer wel een leuke feature is is dat je een nep oproep kan activeren hahaha dies echt vet!
dus als je date hebt en ze blijkt lelijk te zijn laat je je gewoon ff oppiepen dat je er bv snel vandoor moet :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
Ik heb het probleem met het waar opslaan van de foto's niet.

ik heb nog even een vraagje..

als je door foto's aan het browsen bent. en je houd de telefoon iets scheef dan gaat hij zelf bladeren. kan je dit ook ergens uitzetten? ik word er niet goed van.. wil je een foto laten zien aan iemand .. scheurt hij zo door al je foto's heen en kan je je foto weer opzoeken :S..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is alsof ze met deze telefoon sony met hun 12mp wilden voorzijn. Het is echt een onafgewerkte telefoon. Ik snap niet hoe men een 12mp kan uitbrengen en met "hoge kwaliteit" filmpjes schieten ze er zo'n waardeloze microfoon inzetten. Een en al gekraak. Dit was met een test filmpje van me eigen hifi set, maar zelfs met een normaal filmpje was het niet veel soeps. Ten 2de die auto focus bij het filmen.... Ik weet niet wat hij aan het doen is, maar in uit in uit. scherp onscherp.

Verder kan je er gewoon geen hol mee. Ja kan niks instaleren via de software, want je moet een telefoon hebben die dat ondersteund. Als spelletjes krijg je demo's van 2 minuten, volledige moet je kopen. Internet werkt wat langzamer dan me oude N95 8gb. Verder smsen en bellen werkt wel lekker, maar verder is de telefoon niet veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kan iemand mij helpen. Ik heb sinds een paar dagen ook zo'n apparaat maar ik krijg de toepassingen die ik open niet gesloten. Dus nu staan er een stuk of wat over elkaar heen op het scherm en wat ik ook probeer, ze komen steeds weer terug in beeld. Mocht ik niet duidelijk zijn dan kan ik desgewenst wel wat screenshots plaatsen. Wie kan me vertellen hoe dom ik ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Heb net sinds gisteren de pixon 12 het is een lange tijd geleden sinds ik een feature phone had maar kan wel zeggen ze komen dicht bij de slimmere phones in de buurt! ben zo blij dat ik mn n97 veruild heb met deze maar ik zie dat er geen storm wordt gelopen voor deze en vraag me af wrm want dit is echt een topper! grtz

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
mafiatounes schreef op zondag 29 november 2009 @ 10:58:
Heb net sinds gisteren de pixon 12 het is een lange tijd geleden sinds ik een feature phone had maar kan wel zeggen ze komen dicht bij de slimmere phones in de buurt! ben zo blij dat ik mn n97 veruild heb met deze maar ik zie dat er geen storm wordt gelopen voor deze en vraag me af wrm want dit is echt een topper! grtz
Er is zo weinig mis met dit toestel dat er gewoon weinig over te klagen valt :)
De vorige pixon was ook niet zo populair. Maar moet zeggen dat ik de pixon beter vindt dan de jet bijvoorbeeld.

De verminderde populairiteit is ook wel te danken dat shops zoals Hi, T-mobile en KPN ze niet in het assortiment hebben. Van T-mobile kan ik me het voorstellen omdat de pixon12 een echte iphone killer is.

[ Voor 5% gewijzigd door Thombias op 29-11-2009 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verschil is dat de SE Satio volop in de media valt en de M8910 totaal niet...

Samsung gooit het meer op de Corby, Jet en Omnia II.

Het wachten is op een opvolger voor de M8910 zal volgend jaar rond maart wel in de winkels liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Ja vindt de pixon 12 gewoon top zelfs na een N86, Omnia HD en N97 gebruikt te hebben maar is beter zo de pixon 12 is wat exclusiever en top multimedia phone beter dan alle bovenstaande in mijn opzicht, verder wel neem ik er een andere phone bij voor emails en messaging (neem ik de nokia E72) want dat is iets minder op de pixon 12.

Verder had ik nog een vraagje ik gebruik new pc suite de laatste versie maar hij zegt iets van niet ondersteunde telefoon als ik wil updaten.. mn firmware is m8910CEIH1 is dit de laatste voor benelux toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
mafiatounes schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:52:

Verder had ik nog een vraagje ik gebruik new pc suite de laatste versie maar hij zegt iets van niet ondersteunde telefoon als ik wil updaten.. mn firmware is m8910CEIH1 is dit de laatste voor benelux toestellen?
Over firmwares mag hier niet gesproken worden. Maar zoek maar eens op samsung-firmware dan moet je er wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Ow waarom niet? Heb het gewoon over officiele versies geen illegale dingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
mafiatounes schreef op maandag 30 november 2009 @ 12:19:
Ow waarom niet? Heb het gewoon over officiele versies geen illegale dingen..
Ja, Ek weet maar hier denken ze er anders over. :|
Zie maar het topic over de m8800 pixon.
Onder de quickreply staat:
Let op! Géén directe links naar firmware files, of ander copyrighted firmware.
Wil je je toestel voorzien van de nieuwste firmware, ga dan bij een Samsung service point langs. Die doen het gratis en je garantie blijft gehandhaafd. Wil je zelf knutselen, geen probleem, maar géén directe links

[ Voor 37% gewijzigd door Thombias op 30-11-2009 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Ok Thombias maar denk dat je me verkeerd begrepen hebt ik wou geen link ofzo naar firmware vroeg enkel naar wat de laatste versie is voor de pixon 12 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M8910XXIG8
M8910XEIH1
M8910XEII2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Hey Samsung-Firmwar welke van die 3 fw's is dan de nieuwste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste he (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
Ik heb even een vraagje,

Ik wil mijn mobiel (pixon 12) van nieuwe firmware voorzien. en heb gehoord dat dat met de samsung studio kan. Als ik nou probeer te verbinden met mijn telefoon en deze software gebeurt er helemaal niks. de software ziet de telefoon helemaal niet. Dit is via USB. Ik heb de nieuwste versie geïnstalleerd.

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Updaten werkt alleen via een omweg.. kopi me naam en zet er een ''e'' achter dan .tk en hopsa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinocan1980
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-09 12:46
Ik heb binnenkort de mogelijkheid om een nieuwe toestel uitkiezen en twijfel tussen de Satio en Pixon 12.
Ondanks dat de Pixon allang uit is lees je er maar weinig over op nederlandse sites en het GOT forum.

Wil iemand zijn ervaringen met ons de delen? Is het een fijn toestel en hoe is de accuduur? Bij de eerste Pixon 8 was het waardeloos.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Pinocan1980 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 09:31:
Ik heb binnenkort de mogelijkheid om een nieuwe toestel uitkiezen en twijfel tussen de Satio en Pixon 12.
Ondanks dat de Pixon allang uit is lees je er maar weinig over op nederlandse sites en het GOT forum.

Wil iemand zijn ervaringen met ons de delen? Is het een fijn toestel en hoe is de accuduur? Bij de eerste Pixon 8 was het waardeloos.

Alvast bedankt
Opzich vindt ik de accuduur van de Pixon m8800 ook aan de korte kant maar door dat er met de usbpoort kan worden opgeladen kan ik het op mijn werk zo aan een pc koppelen om op te laten.

Ik heb gehoord dat de accuduur van de Omnia HD een langere standby heeft. Maar de wide angle optie maakt de Pixon 12 erg interessant zelfs als hij maar 8Mp zou zijn. De Omnia HD heeft geen wide angle lens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Ja opzich kan ik met de pixon 12 wel 36u doen op 1 lading maar als je teveel filmpjes kijkt of wifi gebruikt is hij al na 8u leeg in mijn ervaring toch.. Met de i8910 hd ging de accu wel langer mee maar dat is dan ook een 1500mah batterij.. de pixon is wel beter in gebruiksvriendelijkheid(kinetic scolling + simpelere menu's) vindt ik tov de i8910 hd die heeft hele slechte firmware's gehad dan ben je eigenlijk aangewezen op dingen die de garantie schenden als je hem goed wil gebruiken.. enige minpuntjes bij de pixon 12 voor mij zijn de afwezigheid van 3.5mm jack + stereo speakers mss ook de batterijduur met veel wifi of filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinocan1980
Ik zal niet veel filmpjes kijken, maar ik doe wel veel internetten(niet wifi) en af en toe bellen/smsen.
36 uur is dan wel weinig. Met mijn huidige Jet doe ik bijna 3 dagen. Hier zit dan ook een 1080 mha accu in.

De i8910 zal het sowieso niet worden. Ik wil alleen de satio of pixon12 voor de xenon flitser.

• Thombias
  • Niet online
Pinocan1980 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 18:54:
Ik zal niet veel filmpjes kijken, maar ik doe wel veel internetten(niet wifi) en af en toe bellen/smsen.
36 uur is dan wel weinig. Met mijn huidige Jet doe ik bijna 3 dagen. Hier zit dan ook een 1080 mha accu in.

De i8910 zal het sowieso niet worden. Ik wil alleen de satio of pixon12 voor de xenon flitser.
Dan is de pixon12 misschien interessanter ivm. de wide angle lens.

• Pinocan1980
Dat klopt misschien wel, maat ik heb geen zin om mijn telefoon elke dag aan de oplader te hangen. Ik vind dat de batterij minimaal 2 dagen mee moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
dat doet hij ook wel.. hangt wel af wat je op de telefoon allemaal doet. als je de mp3 speler vaak gebruikt is hij idd snel leeg. als je gewoon af en toe wat belt en smst kan hij zoiezo wel 3 a 4 dagen mee.

• Pinocan1980
Na veel wikken en wegen heb ik vandaag de Pixon12 besteld. Ik twijfelde tussen de Pixon12 en Satio, maar heb toch voor de Pixon gekozen.
De redenen hiervan zijn:
- kleiner dan Satio
- Camera is volgens de test ietsjes beter dan satio
- Divx/Xvid support
- en was bijna gratis bij een 1 jarig Telfort abonnement.(http://www.gsmweb.nl/forms/tf109.htm)

Ik hou jullie op de hoogte van mijn bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Ik ben benieuwd naar je ervaringen.

En dan vooral op het gebied van accuduur, snelheid en vooral de kwaliteit van de foto's.
Het klinkt raar maar ik ben vooral geinteresseerd in een goede all-in-one gsm zodat ik geen camera hoef mee te slepen. Meestal is het toch zo dat je een foto wilt maken terwijl je camera thuis ligt, niet waar?

Oh ja, ook nog de film optie is een onderdeel waar ik geinteresseerd in ben.
Ik heb nu de Pixon(m8800) en die filmt echt goed( 720(nogwat) ). Geluid is niet 100% top maar dat kan je van zo'n klein apararaat niet verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob1324
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09-2022
Is het mogelijk om met dit toestel via voip te bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Hoe kan de Pixon 12 geupdate worden met new pc suite krijg ik bericht dat de telefoon niet ondersteunt is.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
dat probleem heb ik dus ook.. ik ben naar de winkel geweest en die zeggen dat de telefoon dan voor 2 a 3 weken opgestuurd moet worden.. lijkt mij vrij nutteloos.. Ik denk dat de pc software nog een update krijgt met ondersteuning voor deze telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinocan1980
Zoals beloofd een korte review.

Ik heb de Pixon 12 nu 1 week en ben er tevreden over. De accu valt heel erg mee vergeleken met de Pixon 8 en daar ben ik heel blij om. Bij normaal gaat de accu ongeveer 3 dagen mee. Bij intensief gebruik 2 dagen. Waar het bij de Pixon 12 natuurlijk om gaat zijn de foto's en die zijn echt heel goed. Ook in het donker maakt de Pixon 12 goede foto's. Mijn vrienden kijken hun ogen uit als ze de foto's zien die ik maak met de Pixon12. Een digitale camera is voor mij nu zeker overbodig geworden.
Voor de rest is de Pixon 12 identiek aan de Samsung Jet die ik hiervoor heb gehad. De menu's zijn simpel en internetten gaat best fijn. Het scherm is ook heel erg mooi en scherp.

Enige minpuntje is dat het touchscreen niet altijd even fijn werkt. Dit was trouwens ook het geval bij de Samsung Jet.
Ander minpunt van Samsung is dat je de firmware zelf niet kunt updaten via hun eigen programma.

Voor mij is de Pixon 12 zeker een aanrader en heb er zeker geen spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij kan niet geupdated worden? Zal er uiteraard bij komen.
Wat is dit een schijt telefoon zeg. Ik zal ff een lijste posten met wat er allemaal kut op mijn telefoon is.

-Bij filmen, ten eerste waardeloze microfoon. Kraak/ruis gewoon als je buiten sta te filmen. Auto focus, hij zoomt in en uit en dan weer in, daarna weer uit. Beeld is verneukt dus als je stil staat.
-Internet. Als je Wlan hebt geselecteerd en je gaat weg bij het wlan punt en wil weer op gprs, moet je de telefoon opnieuw opstarten omdat hij, ookal je gprs selecteerd, op wlan blijft. Hij zegt dus dat hij de wlan niet kan vinden.
-Internet 2. Telefoon heeft totaal geen geheugen. Als ik een forum bezoek en mssn van 2 pagina's verwisseld heb zegt ie dat het geheugen vol is en ik een applicatie moet sluiten. Browser is het enige dat open staat. Dus je kan stoppen met internet, opnieuw proberen en weer op het zelfde vast lopen.
-Internet 3. Kan op sommige site's maar zwaar beperkt inzoomen (weer vooral forums). Dus is het onleesbaar.
-Automatisch kantellen. Draai je telefoon naar rechts, beeld staat op ze kop. Draai hem nog een stukje verder. Weer op zijn kop.
-Fotobrowser. Hey moet je deze foto zien! Ooh verdomme hij scrolt 100 foto's verder. Het is vrij onmogelijk om iemand een foto te laten zien zonder dat dit gebeurt. Tevens scrolt hij niet als je het wel wil.
-Geluid. Soms speelt hij op de luidspreker hard af op 14, soms kan je amper wat horen.
-Alarm. Je kan meerde alarmen instellen en dan later aan en uit zetten. Zet zichzelf van eenmalig naar doordeweeks. Fijn als je hem zaterdag wil laten af gaan. Geluidniveau reset zich soms naar volume 1. Handig als je op je telefoon vertrouwt om op te staan.
-Software. Geen mogelijkheid om wat dan ook te instaleren.

Software werkt niet op windows7?
Meer kon ik zo niet bedenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 11:31

n00bs

Het is weer Zomer!

Hoe lang gaat de accu mee bij af en toe bellen, foto's en filmpjes maken? (dus geen WiFi e.d.).
Ik ben op zoek naar een cameratelefoon dat geschikt is voor een iets ouder persoon. Die is wel gewend aan touch (HTC P4500).

Alles moet dus niet te klein zijn en met duidelijke iconen werken zou prettig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:41:
Hoe lang gaat de accu mee bij af en toe bellen, foto's en filmpjes maken? (dus geen WiFi e.d.).
Ik ben op zoek naar een cameratelefoon dat geschikt is voor een iets ouder persoon. Die is wel gewend aan touch (HTC P4500).

Alles moet dus niet te klein zijn en met duidelijke iconen werken zou prettig zijn.
Als ik de telefoon (heel) weinig gebruik dan houdt ie ongeveer een week uit. Gebruik ik 'm intensiever (met WiFi, filmpjes kijken) dan kan ie binnen twee dagen al leeg zijn. Met de GPS aan gaat het helemaal snel, dan houdt het minder dan een dag uit.

Wat iconen betreft is het zeker niet priegelig, enkel bij internetten kan het heel lastig zijn om een link aan te klikken, en is een stylus eigenlijk onmisbaar.
Pagina: 1