Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Toegang tot Administrative Shares op XP vanaf W7

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen,

Ik kan met mijn XP-pc dmv het LocalAccountTokenFilterPolicy-trucje in C$ komen van mijn W7-laptop. Ik kan echter niet vinden hoe ik met mijn laptop in mijn pc kan komen. Beide systemen hebben dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord, en als ik probeer toegang te krijgen tot de pc, en ik voer de juiste gebruikersnaam/wachtwoord in, krijg ik de melding dat de gebruikersnaam niet bestaat of dat het wachtwoord verkeerd is.

Wie heeft een idee?

Niek

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Beide machines werken met hetzelfde authentication level? dus allebei NTLMv2 ingeschakeld (default op Vista en Win7, moet je instellen op XP)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
Heb je in op je XP bak onder lokaal beveiliginsbeleid> lokaal beleid> toewijzing van gebruiksrecht, wel ingesteld staan dat het gast account deze computer vanaf het netwerk mag benaderen EN dat het gast account niet geweigerd wordt vanaf het netwerk?

Verwijderd

Ye Greate'96 schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 13:42:
Heb je in op je XP bak onder lokaal beveiliginsbeleid> lokaal beleid> toewijzing van gebruiksrecht, wel ingesteld staan dat het gast account deze computer vanaf het netwerk mag benaderen EN dat het gast account niet geweigerd wordt vanaf het netwerk?
Dat is niet van toepassing als ze allebei hetzelfde account en wachtwoord hebben.