Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Outlook 2007 distributielijst *

Pagina: 1
Acties:
  • 281 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil aan een distributielijst in outlook een mail sturen. Die ik geïmporteerd heb vanuit excel. Maar dan komt er te staan: Clientbewerking mislukt. Kan iemand mij hierbij helpen?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je zult toch echt heel veel meer informatie moeten geven. Wat zegt Mr. Google als je de foutmelding intikt, zijn alle adressen goed, etc etc. Vertel uitgebreid wat je precies hebt gedaan, enzovoort.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
nou ik heb met Outlook 2007 een lijst met e-mail adressen en namen geimporteerd met het importeer knopje importeren van bestand in het menu. Dus ik gegoogeld, geen rare tekens bla bla bla. In de lijst staan geen rare tekens etc. Ik heb die lijst opgesplitst in groepen alfabetisch verdeelt over groepen. Dus groep A heeft adressen met een a, B met b enz. Dus 26 groepen, Aan alle groepen wordt verzonden ondanks een aantal verouderde e-mail adressen. Behalve groep H, die geeft aan Clientbewerking mislukt. Meer weet ik niet. Ik heb niet zoveel ervaring met foutmeldingen o.i.d. want 9 van de 10 keer gooi ik me pc dan uit en ga iets anders doen:P

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
Binnen 1 minuut op google:
Don't bother with distribution lists - use Categories instead.
Je raad nooit waar je meer informatie over Categories gaat vinden :o

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 15:31:
Behalve groep H, die geeft aan Clientbewerking mislukt. Meer weet ik niet.
Verdeel dan Groep H in een aantal kleinere groepjes, tot je weet waar het probleem in lijst H zit. Je zult toch wat eigen inzet moeten tonen :)
Ik heb niet zoveel ervaring met foutmeldingen o.i.d. want 9 van de 10 keer gooi ik me pc dan uit en ga iets anders doen:P
Tijd dat je dan leert problemen op te lossen ipv te negeren ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
haha, ja tijd leert..... maar het frustreert ook:P maarja ik ga het proberen.

Bedankt voor de snelle reacties!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.