Toon posts:

Provider via Inet afzeggen?

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Zijn er momenteel al telecomproviders waar je je abonnement via de mail of anderszins via het internet kunt afzeggen?

Een tweede vraagje: momenteel ben ik op zoek naar een nieuw sim-only abonnement. Echter als ik zoek op sim-only op google, verzuip ik in het aantal resultaten wat terugkomt. Zijn er bepaalde sites die volgens jullie echt waard zijn om even te bezoeken wanneer je naar een sim-only op zoek bent?

Met vriendelijke groet,
JW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 15:09:
Goedendag,

Zijn er momenteel al telecomproviders waar je je abonnement via de mail of anderszins via het internet kunt afzeggen?
Waar heb je zelf zoal gezocht voordat je een nieuw topic opende? Je bent hier in het verleden al meerdere keren op gewezen en toch open je weer een topic waar geen inzet uit blijkt.
Een tweede vraagje: momenteel ben ik op zoek naar een nieuw sim-only abonnement. Echter als ik zoek op sim-only op google, verzuip ik in het aantal resultaten wat terugkomt. Zijn er bepaalde sites die volgens jullie echt waard zijn om even te bezoeken wanneer je naar een sim-only op zoek bent?
Op Tweakers :Y)

Kortom: geen inzet en een antwoord; dit topic gaat op slot.

[ Voor 12% gewijzigd door pven op 30-07-2009 15:13 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.