Toon posts:

Miro PCTV Pro op Aopen AK-33

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik word helemaal schijtziek :r van dit probleem!!!

Ik heb sinds zaterdag deze tv-kaart en elke keer doet hij het niet goed...
De hele tijd vastlopers.:r

Nu heb ik Windows schoon er opnieuw opgezet, en nu probeer ik het weer om die kaart te installeren, maar nu geeft hij bij de assisten (testproggie) niet goed beeld...

Daarbij zegt hij dat het waarschijnlijk door een bronconflict komt. Zie appiebeheer... bla bla bla...

Maar ik kijken in appiebeheer... Totaal niets te zien... Alles werkt naar behoren...

Ik heb de nieuwste drivers voor deze kaart, dus ik weet echt niet hoe dit nou kan...

Ik heb hem dus wel even aan de praat gekregen, maar na een paar boots, alleen maar Kernel32.dll fouten...
:r

Is er e.o.a. probleem dat deze kaart niet met dit mobo werkt ofzo?
Of met m'n Voodoo Banshee PCI-kaart???

Wie kan me helpen, want ik wil nou eindelijk wel eens die kaart kunnen gebruiken, en anders breng ik hem meteen terug... (kan tot zaterdag).

Alsjeblieft help me...;(
Digit

Verwijderd

ik kan je niet echt verder helpen sorry
mischien nieuwe drivers voor je mobo :?

Verwijderd

Topicstarter
weet niemand hoe ik dit probleem op kan lossen?:'(

Als dat echt niet zo is...
Dan gaat die kaart heel hard weer terug...;(:(

Plz help me....;(
Dank je wel...
Digit

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

De kaart zal vast wel goed zijn en het moederbord ook wel. Er is hierover ook wat te lezen op het forum op [url="http://www.pinnaclesys.com."]www.pinnaclesys.com.[/url]
Bij mij was het probleem het sharen van interrupts tussen de PCI sloten. Oh ja en heb maar tegen mijn BIOS gezegd dat er geen PnP Os op staat (ACPI disabled).

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik heb m'n probleem ook op die forum geplaatst.
Ik hoop dat iemand daar een oplossing heeft...;(
Alleen daar zijn wel weinig users, dus ik hoop dat ik vandaag nog antwoord kan krijgen, aangezien dat als ik besluit hem terug te brengen for a refond, dat wel voor morgen moet...;(

Nu heb ik al bijna een week die kaart, en ik heb hem pas 1x kunnen gebruiken...
;(

Als iemand hier nog een oplossing weet, hoor ik dat natuurlijk SUPERGRAAG

Verwijderd

Topicstarter
dat niemand meer replyed, betekent dus dat niemand meer een oplossing heeft voor me?
:'(

Verwijderd

Heb ook zo lopen te kloten met die kaart. Hij moet iniedergeval 1 IRQ geheel voor zich zelf hebben, ff in bios bij PNP pielen, daarna deed hij het op mijn Voodoo3 perfect, GeforceDDR erin en toen was het weer afgelopen, liep constant vast, Mirotje ligt nu op de kast te wachten tot .....????

Verwijderd

Topicstarter
Is dat met alle TV-kaarten of alleen met die Miro, dat hij een IRQ voor hem alleen moet hebben?

Want ik heb dus alle IRQ's in gebruik...
;(

Verwijderd

Topicstarter
misschien dat de 'middag-ploeg' nog een id heeft...
dus ik schop hem ff omhoog. :)
Pagina: 1