Toon posts:

JVC Home Cinema Set

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds enkele dagen een JVC Home Cinema Set gekocht op de marktplaats. Hij doet het prima, alleen valt het geluid van de tv weg wanneer ik een dvd draai. Je hoort het geluid dan alleen nog via de boxen en de versterker. Op zich helemaal niets mis mee. Maar toch wil ik ook het geluid van de tv erbij hebben, vooral wanneer ik het surround-geluid licht op de achtergrond wil hebben. Is er misschien een mogelijkheid om dit te bewerkstelligen?

Graag een reactie a.u.b.
Vriendelijk bedankt!

Johan

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 12:50:
Hallo,

Ik heb sinds enkele dagen een JVC Home Cinema Set gekocht op de marktplaats. Hij doet het prima, alleen valt het geluid van de tv weg wanneer ik een dvd draai. Je hoort het geluid dan alleen nog via de boxen en de versterker. Op zich helemaal niets mis mee. Maar toch wil ik ook het geluid van de tv erbij hebben, vooral wanneer ik het surround-geluid licht op de achtergrond wil hebben. Is er misschien een mogelijkheid om dit te bewerkstelligen?

Graag een reactie a.u.b.
Vriendelijk bedankt!

Johan
Welke home cinema set heb je gekocht ;) Zonder dat weten wij niet wat je ermee kan ;) Ook wat voor TV heb je en hoe is alles aangesloten?

Oh ja en welkom ;) Wacht totdat mensen komen met de FAQ en het lezen ervan :o

[ Voor 6% gewijzigd door Touchdomex op 30-07-2009 12:53 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker