Probleem met Kenwood autoradio.

Pagina: 1
Acties:

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:15
Ik heb een Kenwood DNX5220 autoradio. Deze heeft een usb poort achterop. Hier heb ik een 8Gb usb stick ingeprikt (het merk is me even ontschoten, maar het is zo'n microstickje, ongeveer 2cm groot). Op de stick staan mapjes met naam artiest en naam album. Daarna staan in de mapjes de betreffende nummers. Via iTunes heb ik de cover van het album aan de nummers gekoppeld, zodat ik een afbeelding van het album krijg bij het afspelen.

Het probleem is nu dat ik niet snel tussen nummers kan kiezen via de muziek op de usb stick.
Wanneer nummer 1 speelt en ik wil naar nummer 2 dan kan dat pas nadat ongeveer 20 seconden nummer 1 al speelt. Als ik een cd in de radio stop, of mijn iPhone aansluit via dezelfde usb kabel (+ extra adapter) dan gaat switchen tussen nummers wel snel. De vraag is nu of dit aan de usb stick kan liggen? Zit er verschil in snelheid tussen usb sticks?

Ik ben al op zoek naar een 2e hands iPod om deze aan te sluiten, maar ik wil het via usb ook gewoon werkend hebben. Via Google heb ik nog geen oplossing kunnen vinden.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.